Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd etter hospital i Tyrkia det er ikke så mye mer og skrive da jeg er masse fornøyd
Kjøpte meg en ny bil og bilforhandleren måtte forsikre bilen før jeg fikk hann. Så hann brukte sitt forsikringsselskap, men så når jeg hentete pris i fra mitt forsikringsselskap så fikk jeg mye dyrere forsikringer.
Fikk raskt svar som igjen gjorde at jeg fikk ordnet skaden jeg meldte inn fortløpende.
Kunden virker uviktig for fremtind. Vi ble totalt oversett, eneste kontakt fremtind tok var i en kopi av e post til klinikken etter saken var ferdig.
Veldig sur og utrivelig man som svarer kunder. Ekstremt dårlig oppføling på skadesak.
Prisen er av de laveste. 4 uker er for lang behandlingstid. Får ikke kontakt på telefon, selv om man ønsker å bli oppringt da det er lang kø. Vi har ventet i 27 timer og enda ikke blitt oppringt.
Jeg syns hele saken gikk på skinner, kunne ikke vært bedre.