Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Effektiv behandling av søknad om skadeerstatning ved innboforsikring. Responsen er rett på sak og tydelig hva som skjer videre i prosessen. Som kunde har man derfor noe å forholde seg til og ikke noe om, men, hva, kanskje ol. Kort sagt - framoverlent saksbehandling.
min sønn har stått for gjennomføringen av sakenJ eg er veldig glad for at han tilbød seg. jeg er 80 år og har ikke mye erfaring med forsikring.
God service og rask behandling av oppgjøret. Ringte opp igjen etter avtale.. pga lang kø i telefonen.
God service ved å ringe meg tilbake, så jeg slapp å stå i kø. Profesjonell kunderådgiver som fant gode løsninger og innspill.
fikk forklart saken over telefon og oppgjøret ble behandlet og avklart. Beløpet ble overført til konto
Fantastisk service, og utbetaling av tapte penger i forbindelse med ferie som aldri ble noe av pga covid19.
Dekker ikke skade i "røde" land som ikke er coronarelatert. Mange MÅ reise. Selv om det ikke er feriereise, dekkes ikke annen skade. Det være seg forsvunne bagasje, legehjelp eller annet.