Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
To forsikringssaker jeg mener er feilaktig avslått. Fremtid mener saken ikke var plutselig, oppdaget. Selv om takstmenn mener skaden er innenfor det tidsperspektivet som skal til.
nekter å motta billedbevis protesterer på merker... fikk ødelagt et Loerwe-tv, men trodde ikke jeg hadde noe så dyrt, bød med 4500.- ikke motarr en cent. dette er bare NOEN FÅ EKSEMPLER.
Rask og tydelig saksbehandling. Saksbehandler var hyggelig og imøtekommende, og som kunde følte man seg godt ivaretatt.
Oppgjør helt i tråd med forventningene. Veldig grei behandling. Litt sen saksbehandling i den siste saken. I en tidligere sak møtte vi en saksbehandler uten nødvendig kompetanse i første omgang. Selskapet ryddet raskt opp i dette og ga oss raskt en god opplevelse.
Det var lett og finne fram i skjemaene. Fekk kjapt svar og det at vi begge er medlemmer i eit forbund knytta til LO gjorde at vi slapp egenandelen. Virkelig å anbefale.
Saksbehandler flink til å forklare meg om sakene jeg har.
Hyggelig, imøtekommende saksbehandler og takstmann. Oppgjør gikk smertefritt.