Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
nekter å motta billedbevis protesterer på merker... fikk ødelagt et Loerwe-tv, men trodde ikke jeg hadde noe så dyrt, bød med 4500.- ikke motarr en cent. dette er bare NOEN FÅ EKSEMPLER.
Rask og tydelig saksbehandling. Saksbehandler var hyggelig og imøtekommende, og som kunde følte man seg godt ivaretatt.
Oppgjør helt i tråd med forventningene. Veldig grei behandling. Litt sen saksbehandling i den siste saken. I en tidligere sak møtte vi en saksbehandler uten nødvendig kompetanse i første omgang. Selskapet ryddet raskt opp i dette og ga oss raskt en god opplevelse.
Det var lett og finne fram i skjemaene. Fekk kjapt svar og det at vi begge er medlemmer i eit forbund knytta til LO gjorde at vi slapp egenandelen. Virkelig å anbefale.
Saksbehandler flink til å forklare meg om sakene jeg har.
Hyggelig, imøtekommende saksbehandler og takstmann. Oppgjør gikk smertefritt.
Etter kort beskrivelse av hendelse, fikk jeg en kjapp og enkel beskrivelse om hva jeg måtte gjøre for rask utførelse av service av produktet. Fikk etter noen få minutter en mail om, hvor og hvordan jeg måtte sikre produktet for sending. Dette gikk på skinner!!