Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske og enkle å ha med å gjøre, fått svar på henvendelser innenfor 1-2 dager etter saker er blitt sendt inn.
Hold dere unna. Drenering av sak. Takstmann som bagatelliserer skader og går mot bransjenorm. Ødelagt bad av vann med utbuling vegg ble takstert til 25000. Ikke la forsikringsselskapet sende egen takstmann. Krev egen takstmann.
Har ikke noe spesielt å tilføye. Er fornøyd. Selskapet har alltid virket kjappe og seriøse.
Virker som saksbehandlere ikke har gått de kursene de burde. Forskjellige svar hver gang. Oppgjør tok over 2 uker for å betale ut, etter at alt var ok og alle var enige.
Veldig fornøyd med behandling av oppgjørssaker, samt produktene som tilbys.
Ber dere lese vilkårene nøye før dere kjøper forsikringen LO favør hund og katt. Fremtind dekket ikke tannsykdom slik at vi måtte trekke to jeksler på bengalen vår. Alle andre selskap dekker dette.
Positive og imøtekomne saksbehandlere. Holder inngåtte avtaler. Raskt å få registrert ny sak. Negativt er litt lang ventetid ved tlf henvendelse og tidvis litt treg saksbehandling.