Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meldte inn skadet reisegods på ferietur. Fikk raskt avslag på erstatning og en begrunnelse med et punkt fra avtaledokumentet som ikke var relevant for saken. I tillegg unngikk de et ord i dette punktet som dermed ga setningen en helt ny mening og dermed kunne halvveis støtte deres synspunkt. Ringte kundeservice men der var det ingen vilje til å hjelpe. De fortsatte bare å gjenta det samme og prøvde og åle seg unna. Enda jeg kunne referere til tre andre punkter i avtaledokumentet som definitivt støttet meg. Vil fraråde alle å kjøpe forsikringer fra Fremtind.
Etter sykehusinnleggelse i utlandet blir vi mistrodd på det meste vi forteller. Dama i telefonen er ufin og vi føler hun betviler det vi forteller. Og visst de i det hele tatt vil tilbakebetale noe av tapet vårt kommer det til å ta mange uker.... skikkelig useriøst. Dette skal vi ut av :-(( Aldri opplevd maken.
Eit solid selskap som kansje koster litt meir, men eg har hatt eit godt kundeforhold og dei er raske på oppgjer.
Forventer at man skal sitte å finne frem kvitteringer på alt, når bilen er ribbet. Kundebehandleren mente at sånn er det å ha med ting på ferie.
Dyrt,ustabile tjenester,står på sitt at jeg må ha en dyrere forsikring enn jeg mener jeg selv trenger,har kun Fremtind fordi jeg er fagorganisert under LO som har gunstige fordeler..
Har ikke fått oppgjør saken startet i mars da jeg ble innlagt på sykehus på Tenerife. Fikk da melding på telefon at jeg skulle kontakte dere når jeg kom hjem for oppgjør.
Når skade oppstår er det helt håpløst å få hjelp, selv med topp forsikring vrir de seg unna som sleipe åler. I tillegg har de skadeinspektør som er inhabil, og opptrer arrogant ovenfor kunde. Anbefaler absolutt ingen til å tegne forsikring i dette selskapet!