Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super service når jeg kjøper forsikring, enda bedre på skadeoppgjør. Enkelt og kjapt å få tilbakemelding
Nesten håpløst å komme igjennom på telefon, de ringer ikke tilbake. Småfrekke kundebehandlere som gir kunden skyld for derved å kunne gi avslag på forespørsel om erstatning.
Da dette var min første erfaring mht bilskade, var jeg temmelig usikker på hva som var nest å gjøre. Spesielt var personen som ringte meg opp o orienterte ang fosikringsoppgjøret svært hjelpsom. Abdolutt utover hva jeg forventet!!
Det er vanskelig å gi en tilbakemelding da vi heldigvis bruker forsikring veldig lite, betaler bare for forsikringen og håpe å slippe bruk
Bra kundeservice og enkelt å få kontakt. Rask behandling av saken. Veldig bra.
Det kan ta veldig lang tid å komme frem på teløefor og få tak i en person pga alle tatetrykkene og ventingen, men når en først får en person i tale skjer ting raskt og effektivt.
Altfor lang tid, ingen respons på hva som skjer. Har bodd i et rotehus fra den dagen dere kom. Leieboer må ha tingene sine hos meg.