Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ja, jeg har gjentatte ganger mottatt forespørsler om å endre forsikring i forbindelse med nytt kjøp. (bil) Men hver gang sa jeg nei fordi jeg til nå alltid har blitt behandlet godt og rettferdig.
I en pandemitid kreves det innsikt i enhver avgjørelse. Hvis en ensidig bare bruker jussen behøver nesten ingen søke/klage. Det finnes alltid en begrunnelse for avslag
Å finne fram til riktig skadeskjema gikk greit. Registreri ga mangler noe veiledning og sidene fungerte ikke optimalt. Men selve saksgangen gikk kjempe raskt! Fornøy der!
God oppfølging og oppegående saksbehandlere……………….
den er normal forsikring men er litt dyr forhold til andre selskaper håper dere blir bedre
Veldig hjelpsomme og greie. Kjapp behandlingstid ved skadesak og enkle skademeldingsskjemaer. Litt synd å miste bonus ved første skadesak forårsaket av vilt.
Ikke god behandling og når enn betaler litt for sent sier Di opp forsikringen