Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært medlem i mange år ca. 55år, og har hatt bare positive kundeopplevelser. Bra kundeservice.
Når noe skjer, så får vi raskt svar og saksbehandlerne er veldig hyggelige og hjelpsomme.
Forsikringssum som selskapet tar utgangspunkt i, og betaler utifra, står ikke i samsvar med hva ny vare av samme slag faktisk koster. For min del gjaldt dette en TV, den var 6 år og jeg kunne derfor ikke bruke forsikringen til butikken og trenger derav egen forsikring. Da velger forsikringsselskapet å bruke dette mot meg «siden TV er så gammel..», de tar utgangspunkt i den billigste TV de finner på nett, i et annet ukjent merke og betaler ut deretter.. Dårlig!
Fra skademelding ble innsendt til jeg ble kontaktet av takstmann gikk det kort tid, og etter hans befaring var oppgjøret på konto etter et par dager.
Veldig lettvint, og opplevde god oppfølging i saken.
De gangene jeg har hatt bruk for Fremtind, har selskapet vist evne til rask behandling og utbetaling av skadeoppgjør og samtidig vært lydhøre for mine synspunkter og endret opprinnelige vedtak.
Kort tid på svar, og rask og god løsning av hyggelige folk.