Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde brann nylig og sykdom på ferie som førte tid tidlig hjemreise. De er veldig treige med å svare, virker som de ønsker å haler sakene ut slik at en gir opp. Og jeg fikk avslag på å få dekket hjemreisen til 7.500 pga legen på stedet ikke skrev det var påregnet. Og oppi alt kaoset sa ikke sos vakten min eksmann snakket med at de måtte godkjenne hjemreise. Så dårlig jeg var kunne jeg ikke fortsette reisen. I tillegg var jeg helt alene med barnet mitt som var engstelig og ville hjem. Så eksmannen min booket nye billetter etter legenesøket mitt og vi trodde selvsagt de ville bli dekket med topp reiseforsikring. Angående brannen har vi følt oss mistenkeliggjort under hele prosessen og møtet med branninspektøren var svært ubehagelig. Jeg har fått deler av oppgjøret, og en helt velfungerende Kenwood som så nesten ny ut fra 2010 fikk jeg 670 kr for!! Koster ca 5.000 ny. Så alt verdiforringes så ekstremt at man må gå på bruktmarkedet etterpå å kjøpe nytt :( Dette var jeg ikke klar over, så skal ringe rundt og sjekke om dette er praksis hos de andre selskapene. Uansett, aldri mer Fremtind for min del. Hatt If og Tryg tidligere i alle år. Aldri opplevd et negativt skadeoppgjør, alltid gått raskt og servicen har vært upåklagelig og jeg har fått det jeg mente jeg hadde krav på ihht vilkårene. Noen ganger mer også. Pengene på konto innen 1-2 dager ved oppgjør. Fremtind er verste selskapet jeg har hatt i mine 28 år som forsikringskunde!! Styr unna!
Nesten 2 måneder saksbehandling,. Prøvde å ringe saksbehandler,kundeservice skulle gi beskjed til saksbehandler om å ringe tilbake men det skjedde ikke, (ringte flere ganger) Så min erfaring tilsier styr unna.
Jeg er fornøyd med rask behandling av saken. Men vi ønsker en felles reiseforsikring om det går an.
Jeg fikk svar umiddelbart på oppgjøret og videre saksgang
Var ikke oppmerksom på at Coop Kreditkort ikke beskytter meg mot avbestilling av reise fordi jeg er over 80 år. Burde vært bedre opplyst når jeg bestilte kortet.
Begge ganger har jeg opplevd å måtte bruke forsikringen, og begge ganger sitter jeg igjen med et meget positivt inntrykk. Rask behandling og en fair Behandling
Kjapt oppgjør. Skulle ønske jeg visste at jeg burde finne priser på ødelagt mat før jeg begynte registrering. Tips om å bruke Oda eller meny-app for å sjekke verdien på maten.