Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nesten 2 måneder saksbehandling,. Prøvde å ringe saksbehandler,kundeservice skulle gi beskjed til saksbehandler om å ringe tilbake men det skjedde ikke, (ringte flere ganger) Så min erfaring tilsier styr unna.
Jeg er fornøyd med rask behandling av saken. Men vi ønsker en felles reiseforsikring om det går an.
Jeg fikk svar umiddelbart på oppgjøret og videre saksgang
Var ikke oppmerksom på at Coop Kreditkort ikke beskytter meg mot avbestilling av reise fordi jeg er over 80 år. Burde vært bedre opplyst når jeg bestilte kortet.
Begge ganger har jeg opplevd å måtte bruke forsikringen, og begge ganger sitter jeg igjen med et meget positivt inntrykk. Rask behandling og en fair Behandling
Kjapt oppgjør. Skulle ønske jeg visste at jeg burde finne priser på ødelagt mat før jeg begynte registrering. Tips om å bruke Oda eller meny-app for å sjekke verdien på maten.
Jeg er fornøyd med selskapet, lett og melde skade. Og oppgjør kommer raskt. Kunne tenkt meg at det var lettere å endre forsiktig på dyr i nettbanken. Men finner jeg billigere forsiktig på hund/bil/ bobil blir det bytte. Hvis di ikke tilbyr samme pris