Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt å sende inn skademelding. God info og oppfølging av rådgiver dagen etter. Pengene på konto etter noen få dager.😊
Det tok veldig kort tid for å få svar og kommunikasjonen var veldig bra. Veldig fornøyd 🙂
Et veldig seriøst og trygt selskap. Selskapet tok tidlig kontakt med oss og sa at vi skulle bare ta det helt rolig, dette skulle de fikse. Og det var veldig betryggende i den krisa som vi har i. Så hadde vi en god dialog hele veien vist det var noe vi lurte på.
Rask saksbehandling. Litt stor avskriving på 3 måneder gammel telefon
Styr unna. Får du en sak, kan du ikke regne med å få snakke med samme person noen sinne igjen. Du må med andre ord sette stadig nye «saksbehandlere» inn i din sak. Meget kaotisk.
Rask og effektiv behandling ved henvendelse pr tlf. Nettbasert innmelding på saker fungerte ikke når dato skulle legges inn.
Ingen kontakt med kundebehandler. Lang kø i telefonen. Vanskelig å finne frem på nettsiden Opplever seg som en skurk som lyver, når enn mister ting ved uhell. Og avslag, -hva skal en da med reiseforsikring Får inntrykk av at i individuel behandling tar for lang tid, og derfor blir en i masseproduksjon. Som FO medlem og LO medlem er da forsikring for de som har råd til fly og lange reie, ikke reise i nærmiljø