Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen kontakt med kundebehandler. Lang kø i telefonen. Vanskelig å finne frem på nettsiden Opplever seg som en skurk som lyver, når enn mister ting ved uhell. Og avslag, -hva skal en da med reiseforsikring Får inntrykk av at i individuel behandling tar for lang tid, og derfor blir en i masseproduksjon. Som FO medlem og LO medlem er da forsikring for de som har råd til fly og lange reie, ikke reise i nærmiljø
Har god erfaring med reiseforsikringen, og alltid fått hjelp de gangene jeg har hatt behov for det.
God kundeservice og tilgjengelighet.Rel.konkurransedyktige priser,men det går stadig oppover.
Har hatt lite med dem og gjøre. Greit i den ene saken.
Vi hadde vannskade som følge av brudd i avløpsrør. Tok kontakt ned Framtind. De forklarte hvordan vi skulle forholde oss. Helt topp at vi kunne bruke rørlegger som var ledig.
Enkelt å finne skademeldingsskjema, rask tilbakemelding
Enkel og oversiktlig digital innmelding av saken. Rask tilbakemelding fra saksbehandler. Lynrask saksbehandling. Utbetaling på konto dagen etter etter innmelding.