Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken denne omtalen er basert på, tok lang tid å løse. Når svaret først kom var det nedslående. Det i seg selv behøver ikke være ensbetydende med dårlig omtale. Men her er det helt klart tatt en feil avgjørelse etter vårt skjønn. Ingen forklaring eller redegjørelse er kommet enda. Så det blir hengende litt løst i lufta. Svarer ikke på henvendelse via mail.
Rask og super service i alle ledd etter bilskade; såvel saksbehandling, som verksted og leiebil. Irriterende nok å få en skade, men i det videre forløp var det virkelig "sømløst", og ikke noe vi trengte å bruke unødig tid/energi på. Vet sannelig ikke hva som kunne ha vært gjort bedre...
De tar ikke telefonen, ringer ikke opp som avtalt osv😩. Venter fire dager på å bli oppringt som dem lovte hver dag, venter fortsatt😱.
Kjempe fornøyd med kundeservice og rask behandling av saker.
En super forsikring for oss som er småbarnsforeldre, og veldig kjekt at det ikke er noen egenandel så lenge vi har den begge to. 👌🏻
Tregt og vanskelig å komme i kontakt med. Også veldig lang svartid på mail.
Lett å få tak i saksbehandler. Veldig imøtekommende.