Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt behov for å benytte forsikringen 2 ganger. Begge gangene har jeg fått god hjelp. 1 sak meldt per telefon og en per deres elektroniske innmelding. Begge fungerte godt, men personlig likte jeg den "menneskelige" varianten best.
De var raske til å respondere og jeg ble tatt på alvor med en gang. De fulgte opp under hele saksgangen til resultatet forelå. Vennlige, raske, effektive og behjelpelige. Ikke minst forståelsefull.
Veldig bra kundeservice. Anbefales på det sterkeste.
Fikk et ferdigfabrikert svar på min klage. Det var ikke tatt noe hensyn eller vurderinger av de forskjellige punktene i klagen. Har i ettertid sendt flere spørsmål som jeg ikke har fått svar på.
Møtt på en saklig og hyggelig måte. Kort behandlingstid, ingen vansker underveis.
Imponerende bra, til tross for hektisk tid. God oppfølging underveis også.
Jeg hadde ingen problemer med regulering av skaden og fra åpne en skade til takstmannen er på stedet gikk omtrent 5-6 arbeidsdager. Det er veldig bra. Jeg hadde bare litt trouble med å åpne en skade per nett i steden til å ringe.