Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde at det var enkelt å skrive inn skade ig få riktig hjelp og rask tilbakemelding
Empatisk kundebehandler, med enkel saksbehandling.
Måtte avbestille tur til datter og barnebarn pga.høyt smittetrykk i Tromsø og på skolen/klassene til barnebarn. Turen var bestilt tidlig i oktober. Da var alt normalt. Og vi hadde jo Den forsikringa Helårs topp reise???Dekker ikke,da corona og risiko for smitte ikke er noen gyldig grunn. Min mann er i høy risikogruppe med meget dårlig lungekapasitet og bruker pustemaskin om natta. Lurer på hva er gyldig grunn.
Hvis innboforsikringen skal kunne brukes på div. Hvitevarer som platetopp, burdet det stå anmerkninger på at dette dekkes ikke av forsikringen. Er utrolig skuffet over at dette ikke dekkes av forsikringen hos dere....
Helt bra jobba av de fleste kontakt personene vi snakket med hos dere
Fremtind sånn generelt er ok. Fremtind i vannskadesak ikke ok. Oppfølging av kunde ,inkludering av kunden i skadesaken.Føler at vi ble satt på sidelinjen.
Veldig fornøyd med vår forsikring. Vi vart syke og fikk igjen våre utgifter til flybilletter uten vansker, kort behandlingstid.