Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt bra jobba av de fleste kontakt personene vi snakket med hos dere
Fremtind sånn generelt er ok. Fremtind i vannskadesak ikke ok. Oppfølging av kunde ,inkludering av kunden i skadesaken.Føler at vi ble satt på sidelinjen.
Veldig fornøyd med vår forsikring. Vi vart syke og fikk igjen våre utgifter til flybilletter uten vansker, kort behandlingstid.
God info fra kundeservice angående denne type hendelse. Da hendelsen ikke er avsluttet, kan en bare refere til tidliger hendelse. Hvor hendelse og oppgjør gikk på skinner. Forventer ikke noen endring/opplevelse på dette
Når det til meg har oppstått uhell/ skade har det vært enkelt og melde denne inn via nettbank.tilbakemelding kommer raskt og forslag/ evt alternativer er enkelt beskrevet. Også ved sykdom i utlandet der leger har « prøvd seg» med høye beløp har Fremtid stått på og ordnet opp for meg. Savner mere enkel info på hva vi skal gjøre når sykdom i utlandet oppstår.
Jeg har i veldig liten grad belastet forsikringen, men det lille som jeg har brukt dem, er jeg veldig godt fornøyd. Synes for øvrig at egenandelen på små forsikringsbelastninger ikke bør være over kr. 1000,- (varslet stigning)
Utmerket informasjon og kundevennlig. Bra forsikring. Jeg vil foreslå og reklamere for den til andre.