Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er kanskje billige men man får det man betaler for. Kundeservice er elendig. Utrolig uproft - kan ikke grunnleggende skatteregler og prøvde å gi oss foreldre inntektsskatt på utbetaling av barneforsikringen. Tok kontakt med leder men kom ingen vei. Måtte engasjere advokat for å rydde opp. Da fikk vi plutselig brev om at de tok feil etter at skatteoppgjøret var sendt med beskjed om at vi måtte rydde opp med Skatteetaten selv.
Alltid vennlige og hjelpsomme for å løse et problem.
Kjekk kundebehandler og rask behandling, for å få dekket utlegget hos lege i utlandet.
Etter en kollisjon på E-18 med et rådyr ble bilen kondemnert. Jeg ble behandlet greit av Fremtind.. Men en nådeløs takstmann overkjørte meg som kunde.Taksten var veldig lav og oppførselen hans var fiendtlig og arrogant. Fremtind overlot all makt til den innleide takstmannen. Dette ble dyrt for meg.
Enkel og oversiktlig nettside. Effektivt saksbehandling. Kunne velge selv om hvor og hvordan vi ville levere inn den ødelagte telefonen.
Veldig førnøyd. De var rask i svar og hjelpsom i løsning.
2,70 per kilometer som skulle vært 2 80 statens pasient reiser .