Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid vennlige og hjelpsomme for å løse et problem.
Kjekk kundebehandler og rask behandling, for å få dekket utlegget hos lege i utlandet.
Etter en kollisjon på E-18 med et rådyr ble bilen kondemnert. Jeg ble behandlet greit av Fremtind.. Men en nådeløs takstmann overkjørte meg som kunde.Taksten var veldig lav og oppførselen hans var fiendtlig og arrogant. Fremtind overlot all makt til den innleide takstmannen. Dette ble dyrt for meg.
Enkel og oversiktlig nettside. Effektivt saksbehandling. Kunne velge selv om hvor og hvordan vi ville levere inn den ødelagte telefonen.
Veldig førnøyd. De var rask i svar og hjelpsom i løsning.
2,70 per kilometer som skulle vært 2 80 statens pasient reiser .
Preget av mistro og økonomisk motivasjon, ikke kundens beste