Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruker lang tid på å ordne opp. Sier det skal gå fort men det drøyer. Svarer ikke på henvendelser underveis.
Grei side for å melde inn sak. Mottok tilbakemelding, og fikk følelsen av proffesjonell saksbehandling. Behandlingstiden var svært lang, 6 mnd, og i den perioden følte man seg glemt. Saken endte godt i mitt tilfelle, fikk dekket mine utgifter ved kansellert reise.
Brukte to timer på nett og tlf for å få sendt inn skademelding og få snakke med riktig person. Utfallet var at forsikringen min ikke dekker ákkurat det som skjedde meg (i trafikkulykke) basert på merkelige unntaksregler og at jeg ikke får noen ting dekket. Skal nok bytte selskap.
Kunde behandling, oppfølging, serviceinnstilling og oppgjør best i klassen. Man opplever profesjonalitet og imøtekommenhet med en gang man kommer i kontakt med forsikringsselskapet. Dette gir en god og deilig følelse av trygghet.
Fremtind får kundene sine pga kollektive avtaler gjennom LOfavør, det merkes på saksbehandlingen at de ikke føler det samme ansvaret for sine kunder som andre som må "kjempe" for å få kundene sine. Dette er Sparebank1 gruppen på sitt aller dårligste, akkurat samme som banken. Dårlig kundeservice, lang saksbehandling, hatt to saker på rappen ett innbrudd og en på reiseforsikring fra juli, reiseforsikringen er ikke ferdigbehandlet, innbruddet gjør de seg ekstremt vanskelige på bevisførsel på tapte eiendeler. Svarer ikke på spørsmål i mailkorrespondanse og generelt så vises kunden lite forståelse for hva den har opplevd. Anbefales ikke.
Reiseforsikringen dekker det vi trenger for en trygg reise.
Enkelt og greit, føler at de har forståelse med dine problemer.