Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk umiddelbar respons på forsikringssaken.fornøyd med saksbehandler. Vennlig og hjelpsom dame.
Veldig lite imponert over hva man faktisk får igjen for da man har forsikringer og måten saken ble behandlet og at reiseforsikringen ikke dekker sånne ting er utrolig svakt siden hull i klær er vanlig ved ulykker
Jeg har flere forsikringer hos Fremtind gjennom Sparebank 1 Midt-Norge. Har til nå hatt 3-4 skadeoppgjør. Fremtind har vist seg å være stabile og levere kvalitet på forsikringstjenester over tid. De har en enkel nettbasert løsning for melding av skader og forsikringsoppgjøret er klart innen 1-3 dager. De er også enkle å nå via mail og telefon. Det er tydelig at de ønsker å gjøre det enklest mulig for kundene når uhellet først er ute. Jeg har derfor ingen betenkeligheter med å anbefale Fremtind hverken til venner og familie eller her.
Da DnB først startet med å tilby forsikring, var dette et meget bra tilbud. Etter Fremtind kom inn i bildet, har det blitt vesentlig dårligere. * Mye lengre saksbehandlingstid * Stor økning i pris * Dårligere vilkår * Lang ventetid på telefon
Jeg fikk blank avslag på kravet jeg sendte inn. Veterinær kunne sendt faktura direkte til forsikringsselskapet derom de hadde hatt avtale. Noe jeg tolker som dette dekkes av andre selskaper.
Veldig fornøyd med hvordan forsikring saken min ble håndtert både dyreforsikring og innboforsikring🤩
Bare positivt alt jeg opplevde. Fra telefonen ble tatt til jeg var i gang med å bestille takst på skaden, fikk time til reparasjon, med leiebil klar, gikk alt som en drøm.