Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt dårlig kommunikasjon, men ellers veldig greit
Hurtig tilbake melding om situasjon andgående min meldte skade
Enkelt og greit, lett å forstå, gode oppdateringer underveis i saken og kort responstid
Vannskade mobil. Ble levert butikk. Plankekjøring. 1 ukes behandlingstid.
Min skade ble raskt ordnet opp i og prisen på forsikringer er veldig bra. Mange har prøvd å komme med pris men greier ikke matche. Totalt sett er jeg veldig fornøyd.
Det viktigaste med ei forsikring, er at ho er der når du treng ho. Har gjennom åra hatt bruk for både husforsikringa og hytteforsikringa (vasskadar), bilforsikringa, reiseforsikringa og innbuforsikringa - alltid god og rask hjelp å få! Når skaden er der, prøver DNB/Fremtind å hjelpe deg - målet er ikkje å prøve å sleppe unna utbetaling!
Jobber ikke for deg, men vi som kunder må jobbe imot forsikringen. Havnet i en bilulykke, de kom med et beløp på hva de mente min bil var verdt, men vi fant ut at bilen egentlig var mye mer verdt. Måtte leie inn en advokat for å prøve og få opp prisen, men ingenting skjedde. Sitter igjen som en sårbar kunde, uten og ha fått noen hjelp av forsikringen. Ikke bruk Fremtind!