Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg ringde forsikringsselskapet og forklarte dei problemet mitt og dei anbefalte meg å melde de inn på deira nettside. Det gjorde eg og berre nokre dagar etter fekk eg telefon om at oppgjøret var på vei inn på kontoen. God service og kort behandlingstid.
Veldig fornøyd. Jeg ble forespeilet en ventetid på ca 60 dager, men det gikk mye raskere enn forventet. Det er første gangen jeg har behøvd å benytte min reiseforsikring (heldigvis), det har vært en positiv opplevelse. Jeg har allerede skrytt av dere til noen bekjente.
Kjempe god service og rask saksbehandling. Så dette er et forsikringsselskap som kan anbefales på det sterkeste.
Utrolig dårlig service, i avslaget står det feil informasjon om hva som er galt med bilen. Dvs at de ikke har lest papirene fra verksted. Å gi avslag på en skade som ikke er riktig blir veldig feil. I tillegg vil de ikke se på saken på nytt, men endre ordlyd i avslaget. Dårlig service fra begynnelse til slutt. Anbefaler å styre unna disse. Og som de skriver i brevet til meg, så må vi ikke tro på det som står på hjemmesiden.
Rett og slett bra, veldig fornøyd at ting ble raskt avklart. Etter innsendt skademelding gikk ting veldig fort. Superfornøyd.
Fikk god informasjon av kundebehandler. Det er ikke mer å si.
Alt for lang behandlingstid for å få et negativt svar. Svaret gå seg vel selv fra dere i det øyeblikket dere mottok min sak.