Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikringsmessig god kunnskapsbase og veldig imøtekommende. Hyggelige og forståelsesfulle konsulenter når uhellet først er ute. Erfaringsmessig over flere år så sant jeg ikke sparer mange tusen kroner er det ikke aktuelt og bytte selskap. Oppfølgning jeg har opplevd de få gangene jeg har vært uheldig er flott og kan ikke sammenlignes med hva jeg har opplevd i yngre dager med andre. Tommel opp !
Avventer utfallet av saks behandlingen. Ønsker en tilbakemelding fra saksbehandler med tanke på oppfølging av min sak
Lagret innboet mitt i borettslaget sin bod over en vinter. Fikk rotter som ødela alt som var lagret. Snakket med fremtind som tok meg på alvor og tok seg tid til å lytte. Vi avtalte videre oppfølging og ble veldig fornøyd med service og imponert over hvor flink de var til å imøtekomme mine behov og bekymringer.
Dårlig oppfølgning, for dårlig service. For dårlig takstmann som gjorde slett jobb.
God service...rask behandling...greit å forholde seg til
Her melder du inn en skade digitalt, får avslag om erstattning i.l.a 2 min. Du blir ikke kontaktet, og på tlf kan du glemme å komme gjennom. Etter at DNB gikk sammen med Sparebank 1 har kvaliteten sunket, tidligere var det alklid hjelp å få. Fakturaer var riktig, forfall på avtalte datoer som nå endres og skyves pp.
Blid og imøtekommende behandler som forstod min fortvilelse over uhellet jeg hadde på jobb og min nødvendighet med telefon. Veldig fornøyd og ikke noe hvorfor eller hvordan. Jeg ble stolt på og det er viktig. Tusen takk