Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt og greit og forholde seg til.Aldri vært noe problem med oppgjør..Anbefales 👍
Skikkelig oppfølging av skadesak etter avbestilling
Det er første gang eg bruker forsikringen, fekk veldig god og hurtig behandling.(innboforsikring)
Er meget fornøyd med de saksbehandlere jeg har vært i kontakt med. Det skulle ha vært et digitalt skadeskjema på nettsiden.
Jeg fikk full respons da jeg meldte skadesaken med tilbakemelding og skadenummer. Dialogen med saksbehandler var god. Skal jeg være veldig kritisk, så tok det litt tid før oppgjøret kom (ca. 4 uker), men det jeg fikk beskjed om. Dette pga. travelhet. Ingenting å utsette på oppgjøret
Svært dårlig og seine tilbakemeldinger og oppfølging
Jeg snakket med saksbehandler på telefon som ordnet opp umiddelbart.