Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig enkelt, kjapt og greit. Meld skade, last opp relevant dokumentasjon, vent på oppgjør. Lurer de på noe så ringer de :-)
Ved to medlemskap i LO sparer en egenandel i visse skadeoppgjør.
For meg er følelsen av å måtte be om å få dekket et forsikrings behov langt inne. Måten jeg ble møtt på var meget bra. Jeg ble tatt på alvor.
Rask behandling. Gode oppgjør, god service. Kunde gjennom mange år.
Fremtiden forsikring er en solid selskap med mange dyktige ansatte. Jeg ønsker ikke å påstå at selskapet er det beste, men at de yter god kundeservice og ofte yter de svært raskt med saksbehandling. I starten var ikke de noe å skryte av, men ser en forbedring. Kunne kanskje vært litt flinkere med oppfølging og bedre informasjon når de sender SMS. Ellers har jeg ikke noe negativt å dele, inntil videre.
ønsker ikke å skrive noe her. Dumt at det er obligatorisk.
Agenten sa etter befaring at jeg kom til motta en tilbakemeldings-skjema i etterkant og som han sa selv 2 ganger: "Oppfølgingen var jo kjempebra!" Det virket da i alle fall selv som han var fornøyd og ville at jeg skulle være det samme.