Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trenerer avgjørelse på tilbakebetaling av depositum på reise som ble bestilt i 2019 og kansellert av arrangør pga Covid i mai 2020 og til slutt avslått. Har flyttet alle forsikringer til nytt selskap. Ønsker ikke samme behandlig dersom en større forsikringssak skulle komme.
Bra service vedrørende uhell. Rask å få orden på sakene. Hadde bl.annet en frontrute som måtte byttes.
Oplever at det er ugynstige priser for unge. Selv med opparbeidet rabatt.
Har en helt vanlig forsikringssak som de ikke svarer meg på etter snart 9 mnd. Ble først sendt frem og tilbake mellom avdelingene etter lang ventetid, så ble det stille igjen. Ekstremt dårlig service.
Jeg har ikke noe å utsette på fremtind. Her er det mest kvalitet på produktet samt best pris som gjelder.
Dette er det verste forsikringsselskapet jeg har vært borti. Brukt pengene mine der i 3 år, og når jeg først fikk bruk for de var det ikke verdt en drit!
Ble frastjålet mobiltelefonen i Oslos mest lommetyveri-utsatte område. Jeg forklarte i detalj hvorfor den utvilsomt var blitt stjålet, med nøye beskrivelser og logiske slutninger. Men fordi jeg var ærlig og oppga at jeg ikke hadde merket fysisk eller sett med egne øyne at den faktisk ble tatt, kverulerte saksbehandler og mente den like godt kunne vært MISTET. Deres konklusjon var at jeg nærmest måtte bevise at den var stjålet. Derfor ville de ikke dekke de 3500,- jeg hadde betalt for mobilen. Noe av det mest smålige jeg har opplevd fra et forsikringsselskap. Jeg har vært trofast kunde i mange år og svært sjelden trengt hjelp. Venter fortsatt svar på klage levert for 2 mnd siden. Kommer definitivt til å bytte forsikringsselskap dersom klagen ikke tas til følge.