Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble frastjålet mobiltelefonen i Oslos mest lommetyveri-utsatte område. Jeg forklarte i detalj hvorfor den utvilsomt var blitt stjålet, med nøye beskrivelser og logiske slutninger. Men fordi jeg var ærlig og oppga at jeg ikke hadde merket fysisk eller sett med egne øyne at den faktisk ble tatt, kverulerte saksbehandler og mente den like godt kunne vært MISTET. Deres konklusjon var at jeg nærmest måtte bevise at den var stjålet. Derfor ville de ikke dekke de 3500,- jeg hadde betalt for mobilen. Noe av det mest smålige jeg har opplevd fra et forsikringsselskap. Jeg har vært trofast kunde i mange år og svært sjelden trengt hjelp. Venter fortsatt svar på klage levert for 2 mnd siden. Kommer definitivt til å bytte forsikringsselskap dersom klagen ikke tas til følge.
Prisen på premien, når man signerer avtalen, er konkuransedyktig. Men har på følelsen at prisen kryper oppover, uten at man tenker over det.. Man må være på vakt hele tiden, men det gjelder vel kanskje de fleste selskap.. :(
Har hatt en feil på bilen min, merkeforhandler sier det er en forsikringskade, Fremtind mener ikke det. Merkeforhandler har hatt flere tilfeller av samme feil og har aldri opplevde at andre forsikringselskaper ikke dekker den. Takstmann som fremtind bruker skjønner tydeligvis ikke hva feilen er og på det grunnlaget avviser de kravet mitt. De virker også lite interessert i å prate med fagfolk på merkeverksted. Styr unna Fremtind
Gode,mn dyre forsikringer. Kjappe og enkle oppgjør.
Takstmann på skade påstår at jeg som kunde lyver vedrørende skadeomfanget. Styr unna, dårlig kundebehandling og vanskelig kommunikasjon
Elendig kundeservice. De er kun opptatt av å utnytte kundene sine for penger. Veldig vanskelige å ha med å gjøre når du har rett på skadeoppgjør.
Det har vært så mye negativt med denne forsikringen at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne! Kort sagt: Hvis de kan lure seg unna å betale ut noe, så gjør dem det! Jeg er fagorganisert, og skal ikke betale egenandel. Hele 3 ganger har de sendt regning på egenandel, og jeg må ringe å be dem fikse det. Har full forståelse for at feil i systemet kan skje, men dette har blitt et mønster. Jeg tok imot en omplasseringshund(blandingshund) når den var 7 mnd. Med en gang gikk jeg til veterinær, for full sjekk. Veterinæren konkluderte med at ingenting var galt. Har hatt denne veterinæren i mange år, og hun er dyktig! 6mnd senere falt hun i lek ned fra høy sofa, og landet feil på beinet. Veterinær konkluderer med at dette er «patella luksasjon» altså løs kneskål.(arvelig lidelse) Fordi forrige eiere ikke hadde forsikring på henne, får jeg ikke dekket noe! Operasjonen koster 15.000,- Jeg er lærling og har vært avhengig av kreditt og hjelp fra venner og familie. STYR UNNA!