Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
4 timer fra å melde skade på nett, til oppgjør på konto!!
Min erfaring er at jeg ved 5 anledninger har blitt påkjørt av andre, 4 ganger når bilen stod parkert, i alle disse tilfellene fikk jeg meget god hjelp av Fremtid
Aldri hatt behov for utbetaling,men har til nå vært fornøyd med pris og kundeservice.
Alt høres veldig bra ut når du tegner forsikring, men hvis du må kontakte de pga noe finner man fort ut det ikke er så bra. Kundeservice kan de ihvertfall ikke. Dypt sjokkert over hva de presterer å si. Lite profesjonelt.
Fantastisk kundebehandling, rask saksbehandling. Leiebil på stedet ved innlevering av skadet bil.
Synes det er enkelt å kontakte med dere i forsikringa .Gode veiledninger og helt ok å gå rett på saken .Problemet løser fort .
Har bare positve opplevelser med Fremtind ,aldri hatt bedre forsikringsselskap!