Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid rask behandling og gode vilkår i forsikringene. Kommer ikke til å bytte dere ut.
Kundeservice er veldig bra. Jeg er fagforening medlem, jeg er fornøyd. Men egenandel er litt mye.
Utrolig rask respons fra man meldte inn skade til en fikk svar.
Har vært forsikringskunde i spb1/Fremtind i 50 år!! Er fornøyd.
Jeg har ikke hatt mine forsikringer så lenge hos dere, men da jeg først byttet ble jeg godt mottatt og fikk god hjelp.
Elendig kundeservice. Nesten umulig å få snakke med en saksbehandler. Etter nærmere 70 dagers behandlingstid kontakter vi Fremtind Forsikring igjen. Vi får da opplyst av saksbehandler som sikkert ikke har sett på saken tidligere om at vi mangler bekreftelse fra turoperatør / flyselskap om at de ikke refunderer noe av reisen. Fremtind Forsikring, kunne ha opplyst om dette tidligere. Vi kjøpte nye billetter hjem fra Vietnam tidligere enn opprinnelige hjemreise 18 mars, da UD oppfordret alle nordmenn til å reise hjem.
Løsningen på netter virket meget godt for meg for den skaden jeg skulle ordne.