Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble gledelig overrasket at jeg fikk så mye igjen hadde ikke ventet det tusen takk.
Rask behandling av vannskaden, firmaet som fikk avtalen ordnet alt av håndverkere på en meget tilfredsstillende måte.
Kom fram på telefonen raskt, til tross for en travel «corona» tid. Det var lett å forstå hvilken dokumentasjon saksbehandler trengte. Pengene kom raskt på konto etterat dokumentasjon var sent.
Forstår ikke hvorfor jeg må takke ja til cashpoints. Vil jo ha penger tilbake. Kanskje jeg vil reise med SAS neste gang.
Min befatning med forsikringen har hittil stort sett gått gjennom SR-Bank. Hyggeligere og mer hjelpsomme folk skal man lete lenge etter.
Dårlig erfaring med saksbehandling i forbindelse med kansellert flyavgang under korona krise !
Forskjellsbehandling og blir møtt med mistro, ikke kundevennlig. 3 venninner i samme selskap blir behandlet fullstendig ulikt. Saksgangen tok tre eller fire uker lengre tid før en av oss.