Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lite kontaktvennlig når man ikke liker datakomtakt
Rask og ubyråkratisk tillitsfull behandling. Og - kjapt!!
Superenkelt å sende inn skade på nettsiden deres. Fikk svar med en gang på saken, med gode forklaringer og alternativer mtp leiebil. Meget fornøyd!
Selv om Fremtind representerer LO-Favør, så er det mange år siden de var konkurransedyktige på pris, selv for LO-medlemmer. De følger deg greit opp i prosessen med å få deg som kunde. Når du trenger dem ved skade, så er de rigget slik at det er vanskeligst mulig å få dem i tale. Første respons ved skade er alltid å avvise saken. Den tilbakemeldingen kommer så fort at du lurer på hvordan i all verden de kunne vurdere forholdet så raskt, og uten å spørre om eventuelle andre opplysninger som kan belyse forholdet. Jeg har gitt opp Fremtind. De er en skygge av det de engang var i de første årene etter at de ble LO-Favør leverandør. Den gang var de god over hele linja. Nå er de stort sett dårligst blant de større forsikringsselskapene, eller i beste fall omtrent lik i pris.
Rask og enkelt ekspedert. Fikk link tilsendt på sms da jeg ringte. Sak behandlet samme dag.
Veldig fornøyd med å de brukte kort tid på saken og at jeg fikk hjelp.
I forbindelse med en dum skade jeg gjorde, så var det en veldig effektiv behandling. Uten en telefonsamtale. Kun skjema på internett.