Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtid Forsikring har sjelden god kundebehandling og meget kompetente medarbeidere som gir råd i forbindelse med skader, rehabilitering og bruk av helseforsikring.
Rask service, det var litt ventetid men jeg ble raskt oppringt da jeg oppga tlf.nummeret mitt. Meget hyggelig og forståelsesfull saksbehandler. Raskt oppgjør.
Rask behandlingstid. Lett å melde skade. Enkelt å orientere seg når oppgjøret var klart.
PC skjerm gikk midt i korona, måtte ha ny, og følte meg lurt av Elkjøp til å kjøpe altfor dyr ny. Kundebehandler forsto frustrasjonen min. Forsikringen dekket det meste, og jeg fikk penger på konto med en gang. Hjelper veldig å snakke med en hyggelig person når uhellet er ute!
Rask og flott hjelp og støtte. Lett å oppnå kontakt med behandler.
Er veldig fornøyd med forsikringselskapet sin oppfølging av saken, raskt og effektivt.
Jeg opplevde å bli møtt av vanskeligheter og et svært rigid system. Og jeg opplevde å bli møtt med mistroiskhet. Helt uakseptabelt. Hvorfor i det hele tatt ha forsikring når du blir møtt på denne måten. I stedet for at de skulle være der for å bistå deg, og hjelpe deg i en lei sak. Terningkast: 0.