Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Synes det er et bra selskap, som jobber for sine kunder. Men det er min kone som er forsikringseier, og det er litt rart at jeg som familiemedlem, der forsikringen gjelder for hele familien . ikke kan registrere skade online.
Umulig å slette avkryssing når jeg kun kom bort i alternativ
Hurtig og grei behandling, bortsett fra siste sak. Ulike svar fra ulike saksbehandlere. De må lese "loggen" (historikken) bedre, før de gir svar.
jeg ble godt mottatt av kundemottaket hos Fremtind.Raskt og greit oppgjør
Var uheldig å skade bilen min. Fra skaden skjedde til bilen var ferdig rettet gikk alt på skinner, veldig god opplevelse :)
Fantastisk go service kundebehandling, også en go pris på forsikringer
Etter en sykkelvelt ble gore-tex jakken ødelagt. Ble tipset av kollega om at dette dekkes av innboforsikringen, og at kollega selv har benyttet seg av det. Når jeg da skal gjøre det samme så avslår de skaden, og begrunner det med at hull/rifter ikke dekkes. Selv om de reklamerer med at skade på klær dekkes. Jeg var i kontakt med en på kundeservice som sa at de gjorde en helhetsvurdering og at skade som hull som oppstår av ulykke likevell kan dekkes. Saksbehandler i saken var ikke vennlig, ønsket ikke å bruke skjønn, og var ikke villig til å gjøre en helhetsvurdering. Det blir bytte av forsikring til noen som ikke prøver å lure seg unna med helgraderinger