Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk veldig god hjelp med en ikke opplagt sak,tok seg god tid.
Stort sett fornøyd med Fremtind. Har ikke noe forslag eller noe negativt som er verd å nevne
Kort saksbehandlingstid og kjapp retur av mobilen som ble sendt til reparasjon. Helt topp service!
Har ikke hatt noen problemer med forsikringen. Føler meg trygg.
Vi har alltid blitt møtt på best tenkelige måte. Ryddige og greie oppgjør
Rask saksbehandling, navn på saksbehandler i det man sender inn, ingen mistenkeliggjøring og god hjelp. Vil vårt beste.
Knust skjerm pga valp.👍 sente inn, papirer på skade, fikk svar innen en uke. Fikk hjelpen jeg trengte for å fikse skjermen. Har ikke hatt skade før, og vi var to stk som hadde samme forsikring i familien det var et pluss og være flere med samme type forsikring👍