Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når man henvender seg for man fort tilbakemelding, for beskjed om at de vil se på saken og for et saksnr, som man skal bruke, når man skal skrive om hva det gjelder, etter at en har sendt inn saken kommer det svar tilbake at de har mottatt henvendelsen, og skal se på den, mottar også melding på tlf, vet ikke om noe som kan bli bedre syns det er godt behandlet slik det er, då mine erfaringer er at vi som er forsikret i fremtid blir tatt godt vare på,
Føler meg litt som en kjeltring ved at jeg bruker reiseforsikringen, men har aldri lurt Sparebank1 forsikring og synes alt var lettere når Sp.b.1 hadde dette sjøl. Men takk for oppgjøret, som sjøl om det tok lang tid kom vi i mål.
Ryddig og greit. Enkel prosess ved hærverksskade på bil.
Superfornøyd med den upåklagelige kundeservicen og det raske skadeoppgjøret.
Riktig oppgjør i form av verdi. Dog tok det litt for lang tid før saken var ferdigbehandlet. Ellers bra.
God og rask service. Veldig hyggelige damer i Stavanger 👍😃
Fikk plutselig brev i posten fra Framtind at de hadde tatt over forsikringen min fra DNB og informerte om at prisen kunne endres noe. Ved en nærmere titt på dokumentet så ser jeg at de har økt den årlige forsikringssummen med over 200%!!