Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble frastjålet en sykkel til en verdi av 17 000 kroner, riktig nok 9 år gammel, men endte med 2 900 kroner igjen. Det er utrolig lite for en sykkel som fungerte helt fint og ikke i nærheten av å dekke innkjøp av tilsvarende. Mitt største ankepunkt mot Fremtind er imidlertid mangelen på forklaring på hvorfor utbetalingen ble så liten. Det står bare "avskriving 80%" i en kolonne. Hvordan skal en kunde uten forkunnskaper om forsikring forstå det? Hvorfor 80%? Hvorfor ikke 20% eller 95%? Dette er svakt, og mulighetene for å klage var heller ikke godt informert om. Elendig, rett og slett. Utrolig at Sparebank1 kan benytte seg av Fremtind.
Det var veldig enkelt å melde skade via den digitale portalen. Veldig greit å slippe lang ventetid i telefon.
Jeg har god erfaring med den kontakten jeg har hatt med selskapet.
Har hatt et par saker hos dem, misfornøyd med noen, men alt i alt synes at det er bra selskap, tilgjengelig og behjelpelig. Veldig modern og digital selskap, det liker jeg veldig.
Fantastisk service av en hyggelig dame jeg snakket med. Anbefales.
Lett å få meldt om avbrutt reise, kun 3 mnd. før utbetaling i disse tider, meget bra.
De er veldig raske til å ordne opp med utbetalingen, både før og etter Corona. Svartiden deres ble meget heftig lang under Corona, likevel ordner de kjapt opp når du først får tak i de. Totalt sett er jeg svært fornøyd med de. Skal de forbedre noe, må det bli å matche servicen sin på epost, med den de viser på telefon. Det er alltid veldig bra service på telefonen, håper det blir samme standard eller bedre på epost også =)