Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke noe å klage på. Men jeg ønsker en billigere forsikring med den samme trygghet.
Hei, Eva! Hyggelig å høre at du er fornøyd! Skjønner godt at du kjenner på det at også forsikring koster penger, når alt annet blir dyrere. Vi kan gjerne se på avtalen din, sammen med deg, om det er noe å spare og om du har all rabatten du kan få, ut fra hvilke forsikringer du har behov for. Hilsen Heidi
Veldig fornøyd med mine forsikringer. Har vært kunde i mange år
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg, Unni! Den setter vi stor pris på! ❤️
Jeg måtte på sykehuset i Alanya og fikk oppgjøret for behandlingen sendt innen en time, veldig bra
Håper formen er fin igjen! Takk for gode anbefalinger, Dagfinn!
Enkelt å komme i kontakt med kundebehandler. Rask og effektiv behandling.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen din, Bengt!
Det var lett å ordne med forsikring i kjæretøybytte. Og gode resultater med det.
Glad for å høre at du er fornøyd, Gunnar! Takk for tilbakemeldingen!
Frende er flinke til å lage smutthull i forsikringene sine som tillater de å unngå forsikringsutbetalinger. Uhyggelige er saksbehandlerne også, så de har trent dem godt. Valgte Frende på anbefaling fra rådgiver i SPV når vi skulle søke boliglån, det var en tabbe.
Heldigvis sjelden vi får slike tilbakemeldinger, Matias. Leit å høre at du opplever oss på denne måten. Både avtalen og vilkårene dine er lett tilgjengelig på nett, og det er dem vi forholder oss til i skadeoppgjøret. Send oss gjerne en klage direkte hvis du mener vi har gjort feil i saken din, så ser vi på den på nytt. Hilsen Heidi
Fikk bilen skadet iom. at noen kjørte på den mens den var parkert. Frende nektet å reparere, da de mente bilen ikke var verdt reparasjonen. De ville heller ikke gi oss stort mer enn vrakpanten. Bilen var EU-godkjent og fra 2002, uten feil og mangler. Billigste tilsvarende bil vi fant ute på markedet var 50k.
Kjedelig å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Skjønner godt at bilen ofte kan bety mer for eieren enn kalde fakta. Ta gjerne kontakt igjen eller send en klage hvis du mener vi har gjort feil og bør se på saken din på nytt. Hilsen Heidi
Desidert den dårligste reiseforsikringen jeg har hatt. Umulig å få hjelp når man trenger det. Kundeservice virker totalt uinteressert i å faktisk hjelpe, og man blir møtt med avvisning og standardfraser uansett situasjon. Følte meg helt alene da jeg trengte forsikringen som mest. Anbefales virkelig ikke.
Leit å høre at du opplever oss slik, Agnesa. Da har vi ikke vært gode nok på kommunikasjon og forventningsstyring. Beklager det. Hilsen Heidi
Hyggelige, blide, hjelpsomme på kundeservice, finner den beste løsningen, og det går fort. Akkurat det en trenger når ting ikke går som de skal
Tusen takk for varm og god tilbakemelding, Åse! ❤️
Sliter med å få kontakt / hjelp,på tlf. Blir alltid satt over til bank , men det er ikke alltid at de kan svare / hjelpe.
Hei, vi har godt samarbeid med banken, og de håndterer kundeforholdet ditt. De skal også kunne hjelpe deg videre hvis det er noe de eller du trenger hjelp til fra oss. Hilsen Heidi
Godt oppgjør etter bruk av reiseforsikringen i forbindelse med beinbrudd før reise og fin forbindelse med lege
Hyggelig å høre at du er fornøyd med det vi leverer! Ta gjerne kontakt hvis du vil vi skal se på avtalen din sammen, så sjekker vi at du har prisen og rabattene du skal ha. Hilsen Heidi
Hyggelige folk, kjapt og greit oppgjør. Alltid tilgjengelig via god digitale løsninger. God dekning og konkurransedyktig på pris. Også greit å kunne administrere kundeforholdet via mobilbankappen.
Takk for fin tilbakemelding, Gerd! Hyggelig at du er fornøyd med samarbeidet vårt med banken din 👍
Har nettop flyttet inn i nytt hus etter brann i 2023.Dette takket være topp utvist service og velvilje på alle måter.takk til frende.
Så godt å høre om opplevelsen din med oss, når du virkelig trengte det. Takk, Magnar ❤️ Håper det kjennes trygt og trivelig i nytt hus. Hilsen Heidi
Helt fantastisk. Fikk hjelp med en gang, veldig positiv tilbakemelding i en sårbar situasjon. Har allerede lest svaret til andre for å vise hvor takknemlig jeg er,
Tusen takk for den varme og gode tilbakemeldingen din, Torunn ❤️
Alltid rask og hyggelig service ved behov, og enkle oppgjør når det har vært nødvendig. Veldig enkelt å bestille/endre forsikringer, og ikke minst - veldig gode priser.
Akkurat sånn den burde være! Tusen takk for at du tok deg tid til å dele, Jeanette!
God hjelp og informasjon. Får alltid saklig og god informasjon
Så fint å høre at du er fornøyd med hjelp og god informasjon, Vigdis. Det er viktig for oss! ❤️