Meny

Frende Forsikring omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
20
av 29 innen
forsikringsselskap
49%
anbefaler
Frende Forsikring

"Veldig bra. Ok service"

Omtale om Frende Forsikring skrevet av Egil for 22.03.2020 03.25

Frende Forsikring har totalt 512 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Frende Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra. Ok service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ok service. Billig forsikring, konkurransedyktig.

Svar fra Frende Forsikring
22.03.2020 12.34
Takk for hyggelig tilbakemelding, Egil.
Bytt.no
"Veldig bra. Ok service" skrev Egil om Frende Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Frende Forsikring?
Gjør som Egil og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Frende Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hjelpsomme, etterrettelige og kjappe på skadeoppgjør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Familien har hatt nesten alle forsikringer hos Frende i rundt fem år: bolig, innbo, reiseforsikring og to biler. I denne perioden har vi vært en "dårlige" kunde for Frende i den forstand at vi har hatt to mindre og en stor skadesak (kondemnering av bil). Samtlige saker har blitt behandler raskt og effektivt av saksbehandlere som har vært kunnskapsrike, hjelpsomme og imøtekommende. Dette er et forsikringsselskap som gir meg "lave skuldre" og trygghet for at de opptrer og forutsigbart hvis noe skulle oppstå. De får min aller varmeste anbefaling.

Svar fra Frende Forsikring
19.03.2020 10.59
Tusen takk for hjertelig tilbakemelding! Utrolig hyggelig å høre! Vi blir ekstra glade når gode ambassadører tar seg tid til å sende oss en hilsen i en travel og tøff tid.
Kristian L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"OK, når hele blokka fikk vannlekasje sommer i bodene grunnet uværet"

Greit, men dyrt. Skadeoppgjøret var rimelig, men det var ikke effektivt. Jeg fikk tilbud om å rydde ut av boden med vannskader selv mot alt for lite penger sett i forhold til arbeidstimer. Forsikringen var dyr, til tross for 3 avtaler i frende. De klarte ikke å isføre autotrekk for meg, enda jeg ringte mangeganegrrr

Svar fra Frende Forsikring
19.03.2020 10.58
Takk for tilbakemelding! Når korona-situasjonen roer seg litt må du gjerne ringe oss for en gjennomgang av avtalen din.
Barbro L. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lav pris og god dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

God service og lav pris. Det har vært et godt samarbeide.

Svar fra Frende Forsikring
12.03.2020 00.14
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Barbro!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"UBRUKELIGE!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette selskapet bør man styre LAAAAANGT unna. Først er vi uheldige å blir frastjålet en traktor. Dette skjedde i fjor sommer/tidlig høst. Det tok dem 5-6 mnd MINST å utbetale forsikringssummen. I mellomtiden betalte vi på både lån og forsikring og selv om saken er gjort opp og tilbakedatert får vi nok ALDRI se igjen pengene som vi har betalt for mye. I desember var vi uheldige å totalvraket en nyinnkjøpt, strøken og nesten veteran. I dette selskapet ER man kjeltring til det motsatte er bevist. Både min mann og jeg ble "avhørt" hver for oss minst 2 ganger. En etterforsker ble sendt ut for å se på ulykkesbakken også. Vi leverte med skaderapporten mange bilder av både bil og leveforholdene fra den dagen ulykken skjedde. Nå min mann tegnet avtalen ba vi om full kasko for å være sikker på at vi skulle kunne ha leiebil ved evn uhell pga stedet vi bor og avhengigheten av bil er stor pga jobb. Frende ordnet leiebil TIL oss.. ikke FOR oss. Har det t.o.m på opptak enda så får vi regning på leiebilen. I mellomtiden fikk vi også sååå mange regninger fra Frende. Dukket opp daglig i post og på nettbank at disse forsikringene er vel både dobbelt og trippelt betalt MINST. Når vi kjøpte neste bil fikk vi av saksbehandler beskjed om at denne bilen IKKE kan registreres fordi den er livsfarlig å ha på vegen. En tlf til Biltilsynet senere viser seg at dette er bare løgn og sprøyt. Siste såkaldt kundebehandler jeg prater med er også relativt frekk og ufin. Jeg sendte lydopptak med samtalen om leiebilen til dem. Hvor det klart og tydelig kommer frem at leiebilen skaffet dem TIL oss og ikke FOR oss. Men SURPRICE.. Det er IKKE dems mening i saken. Vi har sagt opp for lengst men fått ny regning frem til mai. Å med 1 mnd oppsigelse trur jeg jaggu disse folkene trenger en tur på skolebenken å lære seg regning igjen. Konklusjonen: STYR LAAAANGT UNNA!!!!

Svar fra Frende Forsikring
09.03.2020 00.00
Hei Siv, forstår at du er frustrert, og har behov for å blåse ut her, men vi kan ikke gå inn i avtalen din eller hendelsesforløpet på denne siden. Vi ser gjerne på saken og behandler klager som du sender direkte til oss, eller via Finansklagenemnda.
Frende Forsikring har totalt 512 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR