Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Their smart delete isn't work I flight to Barcelona , I had connection to next flight in Nice , byt my flight canceled, i bought another ticket, and insurance not return me money for ticket. Also it was difficult call them . I not recommend this insurance company.
Hello, Yaros. Smart Delay works if you register the flight a minimum of two hours before departure. Our travel assistance is open 24 hours, and should be able to help you.
Mener de benytter feil takstmann,uten særlig greie på min skade
Hei Kristen, fint om du gir oss direkte tilbakemelding hvis du mener takstkonsulenten har gjort en feil. Det er også mulig å sende inn egen dokumentasjon, hvis du har det. Hilsen Heidi
Frende bil Forsikringen er billigste i Norge. Jeg er kunde til dem siden 2009.
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din, Kawa! Hilsen Heidi
Fryktelig behandling. Aldri hatt skade på bil før så havner jeg i en kollisjon og må ha leiebil fordi jeg er avhengig av bil til jobben. Vi har og 2 små barn som må på skole og barnehage og eldstemann har en hjerneskade og er avhengig av å bli kjørt rundt omkring, han har HC bevis og. Men så har vi glemt å legge til leiebil i forsikringen før uhellet skjedde, og nei da de kan ikke gi oss leiebil pga denne bagatellen som koster en tusenlapp ekstra i året og jeg har og tilbudt meg å betale inn den tusenlappen. Men nei da, de viser ikke skjønn og er helt firkantet overfor en sårbar familie som ikke visste at leiebil ikke var inkludert i kasko som andre selskaper har. En fryktelig kundebehandling og ingen medmenneskelighet overfor en liten gutt som ikke kommer seg på skole og fritidsaktiviteter pga en liten bagatell som ikke vil koste selskapet en krone ekstra siden jeg har tilbudt meg å betale mellomlegget for et helt år.
Hei, Kurt, leit å høre om utfordringene til sønnen din. Skjønner godt det var styrete i hverdagen da dere ikke hadde leiebil mens bilen var på verksted. Leiebil er en valgfri dekning også hos de fleste av konkurrentene våre. Hilsen Heidi
Sier det samme som omtalen under her, ufattelig dårlig, lite profesjonelt og tregt selskap. Anbefales overhodet ikke, styr unna.
Hei, Renate, hvis du har en sak du vil vi skal se nærmere på, kan du gjerne ta kontakt med oss. Vi hører gjerne hva vi kunne gjort annerledes. Hilsen Heidi
Proffe mennesker og en raskt oppgjør. Har også hatt Gjensidige som er et mareritt
Takk for at du tok deg tid til å sende oss en hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på. Oftest er det misfornøyde kunder som vil lette hjertet sitt her :) Hilsen Heidi
Tok kontakt etter skade og mottok oppgjør neste dag og fikk på plass erstatningsprodukt så raskt at det ikke skapte noen utfordringer for meg/oss.
Blir altså SÅ glad når også fornøyde kunder tar seg tid til å anmelde oss her! Tusen takk, Leif. Glad for å høre at det gikk raskt og greit for deg. Sånn skal det være! Hilsen Heidi