Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1074 verifiserte omtaler
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
77%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
479
320
126
56
93
Sorter omtaler etter
Viser av 1074 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Det S. V. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Gjensidige sin representant viste ikke noe iniativ på å ta kontakt med meg."

Tror jeg var i kontakt med en telefon selger, prosentselger. Kanskje har prosent selgerne samarbeid?

Morten H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri noe problem å få kontakt med kunderådgiver ansikt til ansikt. Det å ha regionkontor er viktig for meg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Det tok sin tid."
3 syns denne omtalen er nyttig

Kona krasja bilen min til totalvrak. Gjensidige satt i nesten 1 år og holdt igjen på oppgjøret til tross for at politiet ikke fant noe klanderverdig ved ulykken, det var rett og slett et resultat av uheldige omstendigheter.

Stein O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rask Ang Skadesaker"

Jeg har kredittannmerkninger så får ikke måndes betaling. Å har ikke RÅD til å betale hele summen med en gang desverre

Kjell A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig god servise i Kviteseid, andre kontor har eg ingen erfaring med."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vore " heilkunde " der i mange mange år, og dei som har representert Vest-Telemark har alltid vore veldig greie å ha med å gjere. Og selskapet sentralt har og vore greie dei få gongene eg har skulla ha oppgjer for noko. Og til slutt : For få dagar sidan så tilbaud dei folk å kome innom eit kontor for og få nytt røykvarslarbatteri. På fleip kommentera eg det med å spøre om eg verkeleg måtte køyre Fyresdal - Kviteseid tur - retur ( ca. 10 mil ) for å få det, og tru du meg : I dag kom det 4 stk. i posten. Eg bare bukkr og takkar !!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Greit gjennomsnittlig selskap"

Greie dekninger - men fikk ikke den skadeservice en faktisk trodde en hadde krav på! Her er nok følelsen av Gjenstridige! Takstappraratet valgte heller beskytte takstapparatet til annet selskap - som tok med andre skader i skadeomfang for min skade! Feil og skuffende nok!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Rask oppgjør,Ordnet opp raskt når jeg ødela bilen og når jeg hadde bruk for hundeforsikringen,aldri problemer med Gjensidige

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skadeerfaring"

Hadde skade på bil som ble kondemnert. Jeg ville ha bilen reparert og Gjensidige var villig til deling av kostnadene slik at bilen ble reparert med et lite bidrag fra meg. God dialog og godt samarbeid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har alltid fått grei behandling og svar på mine spørsmål"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt behov for å peke på noe negativt da jeg ikke har vært utsatt for ting som skulle utløse diskusjon med selskapet.

Anette A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"bra men dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

gjensidige er store, bra når det kommer til utbetaling og skade. Men dyrere for hvert år du er lojal som kunde

Henning A. S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Skurer og går"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har alle mine forsikringer i Gjensidige, bortsett fra reise. Forsåvidt bra med et forsikringsselskap som ikke plager meg i utide - men sikker på at jeg har gode avtaler kjenner jeg meg ikke helt trygg på. Alle andre selskaper kontakter meg. Gjensidige selv kaster ut tilbud til nye kunder - få 20% på bilforsikring..men hva med oss som blir år etter år? Det sniker seg inn en følelse av melkeku. Jeg ser at min bilforsikring er over 2000 kr dyrere enn Storebrands. Hvorfor? Så hvor fornøyd? Ett skuldertrekk...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Takstmann"
2 syns denne omtalen er nyttig

Han mente vi ikke behøvde bytte isolasjon i vegger,men det må gjøres da det er fukt der.hele taket var fullt med vann og det rant ned i vegger

Liv G. K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og greit oppjør ved skade"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved pipebrann i vårt hus, var Gjensidige raskt ute med takstmann og folk som kunne reparere skaden. Det eneste vi gjorde, var å registrere skaden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Altid raskt og greit oppgjør."

Har altid vært godt fornøyd både når det gjelder oppgjør og kundebehandlig. hyggelig å komme på kontoret og å snakke med kundebehandlerne når en har probemer.

Per F. K
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Uten skader får du ingen erfaring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i mange år, og hvert år skrur de opp prisen. Burde hatt en 'trofast kunde bonus'! Har på følelsen at det er det motsatte som skjer. Bruker store ressurser på å krige om nye kunder, og lar de trofaste betale. Er nok på tide å ta en gjennomgang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service"

Har alltid fått god service ved kontakt med selskapet, og fått meget tilfredsstillende oppgjør ved skader.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Gjensidige er bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos Gjensidige i ca. 5 år og vil si at jeg er svært fornøyd. Opplever Gjensidige som seriøse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ærlighet varer lengst."
3 syns denne omtalen er nyttig

Vår forsikring i Gjensidige står i min ektefellens navn og vi har vært kunder i ca 40 år. Vi har alltid vært ærlige når vi har hatt behov for hjelp. F.eks da vår sønns tlf ble skadet, fikk vi en erstatningssum for å kunne kjøpe en ny. Vi undersøkte på nettet og fikk tak i en maken, men rimeligere tlf som kostet mindre enn erstatningssummen. Vi tok kontakt med forsikringsselskapet med tanke på å betale tilbake og ble da møtt av en hyggelig medarbeider som sa at vi bare kunne beholde det overskytende. Derfor, ærlighet varer lengst!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantasisk forsikring selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg hatt Gjensidige så lenge jeg kan huske. Har hatt nedbrent hus, Fikk nytt og finere tilbake. Har hatt vannlekasje, null problem, betalte selv da jeg ikke trodde gjensidige ville dekke det, det gjorde de. Kloakken var ødelagt, og trodde ikke gjensidige dekket det, det gjorde de. Jeg har blitt påkjørt flere ganger Uttrykksikonet smile selv har jeg ikke sittet i blien når uhellet har vært ute. Null problem , Gjensige fikset alt for meg ..... og må jo bare takke for god hjelp Uttrykksikonet wink samtidig så lurer jeg på hvorfor jeg forsatt får være kunde Uttrykksikonet smile .... Jeg er meget fornøyd..... jeg har ikke noe som helst å klage på :)

Erling B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tapsoppgjør ."
1 syns denne omtalen er nyttig

Mista mitt fotoapparat og filmapparat på tur hei fra Gran Canaria . Hadde alle mine forsikkringer i Gjensidige ,og meldte inn saken . Fikk ikkje fem øre ,og ho som var sakshandsamer var tydelig på at ho nok ikkje trudde på saken i det heile . Ho er ganske heldig ,for eg har ikkje navnet hennes . Hadde iallfall nevnt det her . Eg var så forbanna at eg lurte på å bytte selskap med en gang ,men venta litt ,og lurer fremdeles på det !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Topp forsikringsselskap !"

Alltid hjelpsom når en trenger de(heldigvis ikke så ofte). Hyggelige folk som tar din telefon, høres ut som de smiler :) Kjekt hvert år når jeg får utbytte. Gode priser på de tjenestene jeg trenger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gjensidige Forsikring = best i klassen"

Gjensidige Forsikring er uten tvil det beste selskapet jeg har vært kunde i. Noe dyrere kanskje ? Tja, men får jo utbytte hvert år også da :-) MEN, de er lette å kommunisere med og er der ALLTID :-)

Reidun V. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raske beslutninger når det gjelder"

Når det gjelder, tar Gjensidige Forsikring raske beslutninger og hjelper raskt. Hjelpsomme, gir gode råd/veiledning i ulike sammenheng. Som kunde vert ein sett der. Takker

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig tilfreds!"

En ting er hvordan forsikrings tilbud og - priser settes, men det viktigste er servicen, og ikke minst måten man behandlers når uhellet først er ute! Helt supert! Proffensjonelt fra første stund. Tusen takk!

Jens O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tiden går, men Gjensidige består."

Bra: Deler overskudd med kundene. Raskt oppgjør uten dikkedarier. Dårlig: Kan ikke finne noe i farten.

Si hei til @Anna
Søk Bytt.no