Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har store faste utgifter på bikkja, gjensidige dekket alt.
Hadde en vannskade der de drøyde ut tiden maksimalt, prøvde å lure oss ved å gi tvungen kontantoppgjør som lå langt under hva skaden ville kostet oss. Endte med at en ekstern takstmann la frem faktiske kostnader og fikk presset igjennom en litt mer reell sum. Mye diskusjoner og dårlig kundebehandling..
En bil krasjet i huset vårt. Først brukte Gjensidige et halvår på å gjøre ingenting med skadene, deretter brukte jeg et halvår på å krangle med dem om at skadene på huset faktisk var påført av bilkrasjet. Jeg ble gjennomgående elendig behandlet av kundebehandler. Min verste kundeopplevelse noen gang.
Ga meg en veldig god pris muntlig, men holdt ikke det de lovet, og prisen på min bil kom først ut med 6000 kr mer enn lovet. Etter diskusjon fra meg så endte det med ca 3000 mer enn lovet.
Ekstremt dårlig på kundeservice og response. Fikk bare beskjed at "du kan ringe til andre selskaper, om du vil"... Altså! Har ikke erfaring med skadehåndtering, men det frister ikke heller.
Kjørt skadefritt og har kjørt mye for alderen, har 40% i bonus og koster fremdeles over 9000 bare for delkasko på min 2011 modell volkswagen. Synes dette er svært dyrt med at dette er en bil omtrent uten hestekrefter og er blitt relativt gammel nå.
Har aldri tid når jeg ringer.Er opptatt skal ringe tilbake,men det skjer ikke.
Får ikke kontakt med kundeservice på telefon bare salgsavdeling ikke skadeavdeling . Får en rekke beskjeder trykk ditt og datt og til slutt blir du henvist til en side på nett
Hatt flere skadeoppgjør hos Gjensidige uten noe krangling eller noe. Ordentlig greie å ha med å gjøre, enkelt å fylle inn på nett, går raskt også! Kundeservicen er kjempebra og de var greie med å avslutte en reiseforsikring halvveis i året selv under bindingstid fordi jeg hadde fått en annen i et annet selskap.
Litt dyrt, men vilkårene er ok. Men dette hjelper lite når det først skjedde noe å de bruker over 1 mnd på å svare på e-post. Ringer du så sier de at jeg må vente på saksgangen. Jeg hadde et simelt spørsmål til dem. Det var alt. Jeg fikk endelig svar etter ca 7 uker. Har du god tid så kan dette være noe for deg.
Noe dyr på bil. Ellers intet å bemerke. Er ute å sonderer terrenget etter rimeligere selskap
Har bare gode erfaringer med Gjensidige. Raskt og enkelt skadeoppgjør og utbetaling av årlig utbytte.
Jeg er fornøyd med Gjensidige på nett og behandling, men når flere bemerker at de synes jeg har dyr forsikring, da må jeg sjekke markedet.
Hatt ett helt greit forhold til gjendisige, frem til jeg skulle spørre om ett par ting i forhold til en sak jeg ikke har skyld i. Det bør nevnes att politiet er på min side og den skyldige innrømmet skyld. Men damen i kundeservice var ekstremt uhøflig og uttalte seg som om hun visste att dette var ‘min feil’ og jeg ikke ville få noen erstatning. Noe som ikke stemmer. Men jeg ble Ikke hørt på, og fikk heller ikke stilt spørsmålene mine, ble bare avbrutt og fikk nærmest kjeft. Har nok tlf skrekk fra før så ringer ikke dit igjen.
Veldig bra. Meget fornøyd. Relativt rimelig. God service og Kundeutbytte
Har veldig god erfaring med Gjensidige vedr saksbehandling og oppgjør