Forsikring
Skjul meny
Forsikring
Gjensidige Forsikring

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1162 verifiserte omtaler
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
502
342
143
68
107
Sorter omtaler etter
Viser av 1162 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Alt for dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

jeg skulle forsikre en Jaguar, (samme type bil som en Ford Mondeo) og forlanger mere en 8500 pr år, når man har 75+6år

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt fornøyd"

Har vært kunde i 3-4 år. Hatt noen små uhell som vannskade i kjeller, mistet bagasje og frastjålet kamera. Alt ordnet opp i øyeblikkelig.

Fred-Erling G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd med skadeoppgjør"

Bra behandling og oppgjør da forsikringstilfellet inntråtte. Ellers er vel alle selskap like.

Synes avtalene er uoversiktelig.
Klarer ikke å samle alt på ett oversiktelig dokument

Anna S. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"litt for storprisøkning"

Var uheldig med min bil...det var mye tull med bonusberegning og fakturaer etter hendelsen. Måtte faktisk bytte forsikringsselskapet for å få et nytt fornyftig tilbud fra Gjensidige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Trenering(over 3 år), veldig dårlig oppgjør og elendig kundebehandling."
4 syns denne omtalen er nyttig

Da huset mitt brant trenerte Gjensidige oppgjøret i mer enn 3 år, takstmannen var ufyselig og tysen, selskapet la til side en tilleggsrapport de selv bestilte(men som gikk i min favør) oppgjøret/ forliket var ikke nok til å renovere boligen til den stand den var da huset brant. Det ble foretatt to skjønn, det første 11 måneder etter huset brant, og i det andre skiftet min takstmann plutselig mening fra å mene boligen burde rives til at den burde renoveres, kanskje fordi han ble betalt av selskapet. Saksbehandleren hos Gjensidige svarte ikke på mailer og telefoner(heller ikke da min advokat tok kontakt). Jeg inngikk til slutt forlik fordi jeg ikke orket mer. Stikkord: trenering, trenering og trenering. Jeg holder nå på å renovere boligen og må rive mye som ikke var med i oppgjøret, kanskje fordi takstmennene faktisk er tømrere og ikke murere, elektrikere, rørleggere eller vet prisene på forskjellige overflater i en bolig.

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"heilheten er bra"

rekningene er eit sammensurium. gjensidige prøvde å lure oss for ca 12000kr
Berre faks at me oppdaget det.
Båten får eg ikkje forsikre da den mangler ce nummer

Ingebrigt L
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Hjelpsom og pålitelig i alle situasjoner"

De ansatte på Orkanger i har alltid vært til stor støtte ang bi, traktor og bygninger. Spesielt etter orkanen i 1991/1992, og på div. bi-og traktorskader.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God service"

Har hatt en viss prisstigning de senere år, og ønsker en sjekk på prisnivået.
Hovedforsikringen er landbruk og der er det få seriøse konkurrenter.

Jon D. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tillit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det å ha en forsikring,er ikke lav pris på forsikringen,som bare er det ene og beste.
Tillit til selskapet,det vil si gjensidig tillit til ,for min del vårt lokal kontor,der vi merker DE er til for oss i større grad en det motsatte.Riktig og raske oppgjør når det trengs.Forståelsfsulle når problemer oppstår.Gir informasjon når nye regler skjer.
Det gir for meg trygghet.
Har prøvd noen andre selskap,med helt andre opplevelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Føler de er litt dyre, ellers OK."

Er store forskjeller på forsikring av MC, det kan skille flere tusen på samme modell fra selskap til selskap!

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"effektive, høflige, forte med oppgjør"

Vi er veldige fornøyde. Det eneste jeg kunne tenke meg kunne bli bedre er internett sidene deres, ikke lette å navigere i, de virker de litt gammeldagse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rediseforsikring"

Reiseforsikring er det jeg har fått utbetaling fra og da var dere veldig raske og greie. Jeg begynner å synes dere er litt dyre, men jeg har ikke sjekket hvordan andre selskaper ligger prismessig så det får stå til.

Hans C. R. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"rask kontakt og grei behandlig og raskt oppgjør"

er stort sett veldig fornøyd, kanskje ikke det rimeligste selskap, men for go og rask servise betaler jeg gjerne litt ekstra..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Flott kundeservice."

Hadde lyn nedslag i huset med div skader på hus og el artikler. Fra første kontakt med gjensidige har det vært en fryd å være kunde,,fikk dekket alt av tv,er data og div andre skader uten en eneste negativ tilbakemelding,,,fantastisk,,,sånn skal det være.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Helt greit, men krever aktivt pådriv fra kunde får å få best pris."
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra, men skal man ha gunstigst premie sett fra kundens side, kreves aktivt aksjon fra kunden. Min erfaring er at Gjensidige er bedre mht kost enn konkurrenter så snart de får anledning til å konkurrere. Dette må kunden aktivt legge opp til. Min erfaring er veldig bra dialog med Gjensidige-representanter!

Svein-Anders A. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Greit nok!"

Jeg liker å ha alt på et sted.
Livsforsikring og alle skadeforsikringene.
Har ikke hatt noe skader å melde her.
Synes det er godt og fint å få den bonus utbetalt når selskapet har godt overskudd å dele ut!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Har lite erfaring med skadeoppgjør, men det lille jeg har er bra. Og så blir det penger tilbake med utbytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Totalinntrykket er meget godt!"

Som ovenfor nevnt, totalinntrykket er meget godt. Aldri opplevd noe negativt i mitt forhold til dette selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bonus kluss"

Fornøyd. Bortsett fra at jeg ikke fikk med bonusen min da jeg overførtr bil fra mor til meg. Enda jeg har stått som medeier i flere år. Dermed ser jeg ingen grunn til å være lojal mot dette forsikringsselskap lengre.

Nina A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tilsredeværelse"

Mine erfaringer både med ,hus/eigendom og bil er berre positive ... Dei høyrer på kva du har og sei , er flinke med råd og veiledning og ordnar fort opp i sakene... Ein kan og ringe til alle døgnets tider om noko skjer , det fekk eg erfare ved ein heftig lekkasje i huset.. Då ringte eg rundt 01.30 på natta og fekk gjeve beskjed på formiddagen hadde eg fagfolk på staden.. Lurer eg på noko kan eg ringe eller stikke innom kontoret og eg får alltid like god servise og gode råd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Det er den beste forsikringen jeg hatt , god hjelp og støtte"

Har hatt noen skader på bilen , god hjelp å få . nå har jeg funnet ut at Gjensidige er den billigste forsikringen av alle , raskt oppgjør og ikke minst litt penger tilbake på høsten .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Total forsikring"

Har hatt bare gode erfaringer med Gjensidige. De er vel ikke de billigste på alt, men jeg har egen trygghet i å ha alt på et sted.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"bare positive erfaringer"

Har alltid vært fornøyd med kundebehandling, skadeoppgjør og informasjon, et selskap jeg mener er der for kundene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"De er der og hjelper meg uansett hva det måtte være"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt husbrann, vannskader, ødelagt kloakk og bilskader og reise skader/sykdom Ikke en gang har jeg hatt noe problem med Gjensidige , Den "beste" er igrunnen med kloakk røret, hvor jeg fikset og betalte selv skaden. Da fikk jeg telefon av rørlegger om at han hadde fått beskjed om å betale tilbake de nesten 70 000 jeg hadde betalt øyeblikkelig og samme dag fikk han pengene fra dem :) noe han ikke opplevde fra forsikring selskap normalt . Nytt hus etter brann var jo en kjempesum men uten noe som helst kjedelig spørsmål ...ei heller i noen av mine saker så jeg har bare gode opplevelser når jeg har vært uheldig :)

Tom E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dekker det jeg vill ha dekket."

Har ikke hatt bruk for dere(heldig vis). Dere har forsikringer det jeg vill ha dekket. Bra priser f.eks. Harley Davidson. Svarer raskt på e-post og tlf.

Søk Bytt.no