Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk greit oppgjør etter å ha mistet bilnøkkel. Litt for treg behandling, men ellers bra! 😊
Hei John 😊 Tusen takk for en nyttig tilbakemelding! Så bra at oppgjøret fungerte fint, samtidig som vi tar med oss at behandlingstiden kunne vært raskere. Det setter vi pris på 💛 Ønsker deg en riktig fin dag videre! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Godt fornøyd 😉god oppfølging og god service 😀 derfor er vi totalkunde hos dere 😉
Hei Tove 😊 Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at dere er fornøyde med både oppfølging og service – og ekstra hyggelig at dere har valgt å samle alt hos oss 💛 Ønsker dere en riktig fin dag videre! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Veldig bra priser og behandling av skadesaker går veldig fort, for meg 😊
Hei Stein 😊 Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du er fornøyd både med prisene og at skadesakene blir behandlet raskt 💛 Ønsker deg en riktig fin dag videre! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Godt fulgt opp, og rask utbetaling av utlegg. Godt fornøyd med hele saksbehandlingen
Hei Harald 😊 Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du er fornøyd med både oppfølgingen og den raske utbetalingen – det setter vi stor pris på! Ønsker deg en riktig fin dag videre! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Rask og god behandling av min sak. Vårt bilverksted har også behandlet oss utmerket
Hei John 😊 Tusen takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du er fornøyd med både behandlingen av saken din og oppfølgingen fra verkstedet 💛 Ønsker deg en riktig fin dag videre! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Meget fornøyd, rask tilbakemelding når jeg skulle ta i bruk forsikringen. Ingen problemer fra start til slutt.
Hei Jan 😊 Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du er fornøyd med helseforsikringen og at alt fungerte godt fra start til slutt 💛 Ønsker deg en riktig fin dag videre! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Gjensidige har alltid fulgt opp når det gjelder skader og tap av verdisaker på reise.
Hei Truls 😊 Tusen takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du opplever at vi følger godt opp når du trenger det, både ved skader og tap på reise 💛 Ønsker deg en riktig fin dag videre! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Fekk seriøse svar underveis frå Gjensidige. Dei tok saka alvorlig.
Hei Svein 😊 Tusen takk for en fin tilbakemelding! Så godt å høre at du opplevde å få seriøse svar og at saken din ble tatt på alvor – det setter vi stor pris på 💛 Ønsker deg en riktig fin dag videre! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Min tilfredshet er angitt over. Meget godt fornøyd med Gjensidige Forsikring når det gjelder alle våre forsikringer.
Hei 😊 Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er veldig kjekt å høre at du er så fornøyd med oss og opplever god hjelp når du trenger det 💛 Ønsker deg en riktig fin dag videre! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Vi er helt tilfreds med Gjensidige forsikring, og har vært trofaste kunder i mer enn 40 år
Hei Eigil, og tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Over 40 år som kunde, det er virkelig imponerende. Det betyr mye for oss å ha dere med så lenge, og vi er veldig glade for at dere er fornøyde. Slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere gode opplevelser, år etter år. Takk for tilliten, og ta gjerne kontakt hvis det er noe vi kan hjelpe dere med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Treg saksbehandling. Ikke pro aktiv. Det tar for lang tid å få avklart ting. Kunne gitt mer opplysning rundt saksbehandlingen.
Hei Per Takk for at du deler opplevelsen din med oss – det setter vi pris på. Vi forstår godt at det er frustrerende når ting tar lengre tid enn forventet, og når informasjonen underveis ikke er tydelig nok. Dette er noe vi tar med oss videre, og vi ønsker gjerne å se nærmere på saken din. Ta gjerne kontakt med oss direkte, så kan vi følge deg opp og gi deg en bedre opplevelse videre. Vennlig hilsen Nina
Dyr bil, dyrt verksted, medfølger dyr Forsikring og stor selvrisiko.
Hei Finn 😊 Takk for at du deler inntrykket ditt med oss. Vi forstår godt at kostnadsnivået kan oppleves høyt, både når det gjelder bil, verksted og forsikring. Samtidig er målet vårt å tilby trygghet og gode vilkår når noe først skjer. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker at vi ser nærmere på forsikringene dine – vi hjelper deg gjerne med å finne alternativer som passer best mulig 💛 Vennlig hilsen Nina
Veldig godt fornøyd, punktlig, følger saken, får meldinger
Hei Ann, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du er veldig fornøyd, og at du opplever oss som punktlige og gode på å følge opp saken din. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være, med tydelig informasjon underveis. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Rask og god service. Når ein blir akutt sjuke og må opererast, at ein slepp mykje styr.
Hei Inderøy, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du opplevde rask og god service da du ble akutt syk. I slike situasjoner er det ekstra viktig at ting går smidig og at du slipper unødvendig stress. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Fikk informasjon og behandling jeg trengte.
Hei Øystein, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du fikk rask tilbakemelding og den behandlingen du trengte. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være, enkelt, tydelig og effektivt når du tar kontakt med oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Eg er svært fornøyd med kvor enkelt og effektivt alt ble håndtert. Tusen takk for eit fantastisk samarbeid, profesjonell service og ein svært god kundeopplevelse.
Hei Reimonda, og tusen takk for en kjempefin tilbakemelding! Så godt å høre at du opplevde prosessen som enkel og effektiv. Det er akkurat slik vi vil at det skal være når du trenger oss. Ekstra kjekt er det å lese at du trekker frem både samarbeidet og servicen som profesjonell og god. Takk for at du tok deg tid til å dele dette med oss, det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige