Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utredning etter innmeldt hendelse blei gjennomført etter kort tid. Meget bra.
Hei Jann, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at utredningen etter hendelsen din ble gjennomført raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når du trenger oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Alltid fornøyd med Gjensidige som selskap. Jeg har heldigvis vært så heldig at jeg har jobbet i konsernet og har kjennskap til hvor jeg skal henvende meg om det er noe jeg er usikker eller misfornøyd med.
Hei Torill, og tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du opplever oss som et seriøst selskap, og at du er fornøyd som kunde. Det er ekstra kjekt at du også trekker frem at det er enkelt å vite hvor du skal henvende deg hvis noe er uklart. Det skal være trygt og oversiktlig å være kunde hos oss. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Jeg ble lurt og løyet rett i fleisen. Det absolutt værste jeg vet er og bli løyet til. Dette gjelder egenandel som dem omgjorde på min side etter skade.
Hei Per, og takk for at du deler dette. Det du beskriver er alvorlig. Å føle seg lurt eller ikke bli møtt med tydelig og riktig informasjon, spesielt om egenandel, skaper mistillit. Det forstår vi veldig godt at du reagerer sterkt på. Hos oss skal informasjonen være klar og lik gjennom hele saken. Hvis det har blitt endret eller kommunisert uklart, ønsker vi å gå grundig gjennom hva som har skjedd og gi deg en tydelig forklaring. Dette vil vi rette opp i. Logg gjerne inn og skriv til oss i Mine skadesaker, så følger vi opp saken din direkte: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100, så ser vi på dette sammen og rydder opp. Takk for at du sier ifra. Det gir oss mulighet til å gjøre det bedre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Utmerket service og rask behandling, ikke noe å klage på🥰
Hei Anne, og tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du opplevde servicen som utmerket og behandlingen som rask. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være, enkelt, effektivt og trygt for deg. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Rask og effektiv behandling av skadesaker. Lett å forstå
Hei Øystein, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du opplevde behandlingen av reiseforsikringssaken som rask og effektiv, og at det var lett å forstå underveis. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Grei takstmann. Litt tull med oppgjøret da jeg hadde to skader og jeg tulla med skade nummerene.
Hei Ingun, og takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du opplevde takstmannen som grei, og at det stort sett gikk bra med saken. Samtidig skjønner vi godt at det kan bli litt forvirring når det er flere skader og ulike skadenummer å forholde seg til. Da kan oppgjøret fort bli litt mer komplisert enn nødvendig. Ta gjerne kontakt med oss hvis du vil at vi skal gå gjennom saken sammen med deg, så sørger vi for at alt er klart og riktig. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Forsikrings saken ble ordnet og bilen fikset uten noen spørsmål, men det tok noe tid før forsikringssaken var avgjort.
Hei Esben R. V, og takk for at du deler opplevelsen din! Så fint å høre at bilen ble ordnet uten problemer og at selve håndteringen av saken fungerte godt. Samtidig forstår vi at det kan oppleves frustrerende at det tok tid før saken ble endelig avgjort. Det skal være god flyt hele veien. Takk for at du sier ifra. Det gir oss en påminnelse om hvor viktig det er med både rask reparasjon og effektiv saksbehandling. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Jeg er ikke fornøyd med behandlingen vi fikk i forbindelse med avbrutt ferie i februar 2025.
Hei Rolf, og takk for at du deler tilbakemeldingen din. Så bra å høre at du stort sett er fornøyd, men det er samtidig leit at dere hadde en dårlig opplevelse med saken om avbrutt ferie i februar 2025. Når noe slikt skjer, er det ekstra viktig at dere opplever behandlingen som ryddig og rettferdig. Vi vil gjerne forstå hva som ikke fungerte i den saken og se nærmere på det sammen med dere. Målet er å gi dere en tydelig forklaring og riktig oppfølging. Logg gjerne inn og skriv til oss i Mine skadesaker, så ser vi på saken deres: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Dere kan også ringe oss på 915 03 100. Takk for at dere sier ifra. Det gir oss mulighet til å bli bedre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Er godt fornøyd med Gjensidige som kunde. Har hatt flere forsikringsskader som har vært greit gjennomført.
Hei Oddvar, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du er godt fornøyd som kunde, og at skadeoppgjørene dine har gått greit. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
God hjålp og gode svar. Stiller en spørsmål får en raske gode svar, osikkre for en svar på 2-3 dager.
Hei Inger G, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du får god hjelp og tydelige svar når du tar kontakt med oss. Det er ekstra kjekt å vite at du opplever raske svar når du lurer på noe, det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Kjapp behandling av saken ønsker mere personlig kontakt, tfn el skriftlig
Hei Kari, og takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du opplevde rask og god behandling av saken din. Det er veldig bra. Samtidig skjønner vi godt at du ønsker mer personlig kontakt, enten på telefon eller skriftlig. Det skal være enkelt å få tak i oss på den måten som passer deg best. Du er alltid velkommen til å ringe oss på 915 03 100, så får du snakke direkte med en av oss. Vi hjelper deg gjerne videre. Takk for at du sier ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Behagelige, høflige og forekommende kundebehandlere.
Hei Kåre V, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du opplever kundebehandlerne våre som behagelige, høflige og imøtekommende. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du er i kontakt med oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Profesjonell og vennlig behandling av saksbehandler.
Hei Kjell E. A, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du opplevde behandlingen som både profesjonell og vennlig. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du er i kontakt med oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Godt Sevice fra Gjenside meget for nøyd med hvordan de håndterte saken
Hei Jonny, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er meget fornøyd med hvordan saken din ble håndtert, og at du opplevde god service. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du er i kontakt med oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Dårlig kundebehandling for andte gang. Lytter ikke og svarer ikke.
Hei Lisbeth G, og takk for at du sier ifra. Dette er ikke bra å lese. Når du opplever dårlig kundebehandling for andre gang, og i tillegg føler at vi ikke lytter eller svarer, så har vi ikke levert slik vi skal. Det skjønner vi godt at du blir frustrert over. Vi vil gjerne rette opp dette og sørge for at du blir hørt og får tydelige svar. Da trenger vi å se nærmere på saken din. Du kan logge inn og skrive til oss her, så følger vi deg opp videre: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hvis det passer bedre, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi på dette sammen og finner ut hva som har skjedd. Takk for at du gir oss beskjed. Det gir oss mulighet til å gjøre det bedre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Meget fornøyd med alle forsikringene til nå. Kunne selvfølgelig vært noe rimeligere.
Hei Bjørn E, og tusen takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du er meget fornøyd med forsikringene dine hos oss. Det setter vi stor pris på. Samtidig skjønner vi godt at pris også betyr mye, og at du gjerne skulle sett at den var litt lavere. Hvis du vil, kan vi gjerne se på forsikringene dine sammen og sjekke om de er best mulig tilpasset behovet ditt. Det kan være mulig å justere litt for å få en bedre balanse mellom pris og dekning. Ring oss gjerne på 915 03 100, så ser vi på det sammen. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige