Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1074 verifiserte omtaler
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
77%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
479
320
126
56
93
Sorter omtaler etter
Viser av 1074 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Ronald H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig og veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Koster kanskje litt mer enn andre men de ganger jeg har hatt kontakt med Gjensidige har de vært veldig ryddig, konkret og proffe.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tillfredstillende."

Jeg aldrig hatt noen skade,så det kan jeg ikke utale meg om.Har alle mine forsikringer i Gjensidige,bolig ,reise og bil. Bilforsikring har jeg faktisk hatt i Gjensidige i 51 år. Forsikringen er muligens noe dyr,men man vet hva man har , vet aldrig på sikt hva man får.Så jeg forblir fortsatt kunde i Gjensidige.

Svanhild K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raske og positive tilbakemeldinger og oppgjør"

Jeg har, heldigvis, sjeldent måtte bruke forsikringen. På hunden har det imidlertid skjedd et par ganger. Raskt og direkte oppgjør med veterinær. Mailkopi til meg og med den hyggelige "god bedring" til hund :-) Det skal så lite til før vi opplever det positivt - ikke alle som har forstått den. Dere er flinke! Også veldig hyggelig på kundeservice når jeg har hatt spørsmål om forsikringene. Så er det rosinen da: Bonusutbetaling til sommerferien!

Harald F. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Et ærlig forsikringsselskap."

Konsulenter som faktisk lytter til kunden og ikke bare er opptatt av å selge flest mulig forsikringer. Når uhellet er ute og man trenger bistand er Gjensidige flinke med informasjon og forsikringsoppgjør kommer greit og raskt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikringselskap for folket!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er ett forsikringselskap som er for folket, og kansje av folket siden vi "eier" litt av det. har aldri vært noen tull med oppgjør, iallefall ikke for meg og slik skal det være, er man uheldig så skal det ikke være nødvendig og krangle seg til det man har krav på og har betalt for. Greit de er kansje litt dyrere en andre forsikringselskap men man slipper mye tull slik som andre selskap har og har hatt. Anbefales på det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Vær obs på dette useriøse selskapet."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har dårlig erfaring med Gjensidige forsikring og med banken deres også. Da jeg ble utsatt for særdeles grovt tyveri i kjellerboden så nektet Gjensidige å betale ut skadeoppgjør. Foruten dette så oppdaget jeg ved sjekk i banken deres at de har trukket meg årlig for Visakortgebyr for ett Visakort de ikke har utstedt til meg og heller ikke sendt til meg og som jeg heller ikke vil ha om de forsøker seg med det nå. Jeg synes dette norske selskapet er troppen på all frekkhet,, på bakgrunn av egne erfaringer med de så vil jeg fraråde å bruke dette useriøse selskapet i all fremtid. De burde etter rett blitt fratatt konsesjon til å drive med forsikring - og bankvirksomhet og evt annen virksomhet dersom de finner på noe mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kundevennelig"

Kundebehandlerne er alltid hyggelige. Jeg får alltid gode råd om jeg spør, og den hjelpen jeg trenger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Proffesjonell og imøtekommende"

Heldigvis ikke ofte behov for forsikring, men de har vært maksimalt serviceinnstilt når det har vært bruk for dem. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Har alle mine forsikringer hos Gjensideige med unntak av personforsikringen, den klarte ikke Gjensidige å matche prisen med if

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Har måttet brukt forsikring på bil en gang, skadeoppgjøret gikk fort. Meget fornøyd. Også brukt dyreforsikringen et par ganger også meget fornøyd. Kort behandlings tid og hyggelige personer jeg har pratet med hos kundeservice :)

Jan S. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ingen konkurrere i pris og service. Mange ville forsøke men falt tungt t jorda da æ trakk fram bonu"

Føler at æ eier en del av selskapet. Får jo 4-5 tusen tilbakebetalt. Ingen over ingen ved sia. Lanbruksforsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikring av vår lille valp"

Vi er veldig fornøyd med deres service etter at vår lille valp har vært en del syk og måtte på sykehus. Aldri noe problem med utbetaling til dyrehospitalet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Yrkesskade"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har holdt på i over ett år nå med en godkjent yrkesskadeforsikring, men det virker som det er kun når premien skal betales at Gjensidige er intressert. Den dagen kunden får behov for forsikringen sin er det tydeligvis ikke så viktig lenger. Vurderer nå å ta kontakt med TV2 hjelper deg slik at hele Norge får vite hvilket useriøst Forsikringsselskap Gjensidige er.

Arne-Johan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Totalvurdering"

Har benyttet Gjensidige forsikring gjennom mange år. og er meget godt fornøyd med både den korrespondanse og kontakt jeg har hatt med saksbehandlere. Oppgjørene har skjedd meget raskt, og uten problemer. Jeg vil, og har anbefalt gjensidige til kjente. Om det ikke blir store endringer, vil jeg fortsette å bruke Gjensidige forsikring. Har jeg flyttet over en av mine bilforsikringer, dette var fordi at bedriften jeg jobbet i har pensjonsforsikring i Storebrand, og dermed får vi 20%, og dette kunne ikke Gjensidige følge.

Elisabeth I. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Så langt et godt forsikrings forhold"

Jeg kan så langt ikke klage på Gjensidig Forsikring, de har vært både hyggelige og forte med oppgjør. Det eneste jeg kan klage på at deres internett sider ikke er lette å finne frem i. Et meget bra selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og greit !"

God service, gode priser og veldig ryddig oppgjør ved skade, Dessuten er det kjekt å motta et pent kundeutbytte en gang i året :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De er ikke seriøse ovenfor sene kunder."
3 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige er ikke seriøse og spiller på at folk flest ikke har økonomisk evne til å kjempe mot selskapet i rettssystemet. I saker der det er snakk om store erstatning summer kjøper de sine egne spesialisterklæringer som går i deres fordel. Jeg ble kalt inn til en samtale med en lege på ett sykehus der innkallelsen kom på sykehusets papir , sykehusets konvolutt , samtalen skjedde på sykehuset i legens arbeidstid og legen sendte regning til selskapet. Med andre ord , han hadde dobbel lønn den stunden. Legen snakket med meg i 15 minutter , underøkte meg i3 minutter og skrev en spesialisterklæring på 20 sider hvorav 18 var en direkte avskrift av min journal hos fastlegen min. Jeg tapte 1,8 millioner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dem som ikke er på nett."
1 syns denne omtalen er nyttig

At dere tror alle er på nett. Det er faktisk noen som ikke er det .Så ha tålmod og gi et skikkelig svar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"meget bra kundebetjening"

dere svarte på hva vi skulle gjøre.ringte noen uker senere å spurte hvordan det gikk.suppert sån skal det vere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Stort sett hjelpsomme og imøtekommende."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke belastet selskapet mange ganger, men da det skjedde fikk jeg veldig god hjelp og oppfølging. Min kone hadde derimot ikke like gode erfaringer. Hun ble påkjørt av en som kom på feil side i et kryss, og ble erklært helt uten skyld i hendelsen. Motparten hadde et annet selskap. Det ble også politisak og trakk veldig ut i tid. Min kone kontaktet sitt selskap (Gjensidige) for å få råd og veiledning. Hun var veldig påvirket av hendelsen og ville satt pris på å bli møtt med noe annet enn: "Du har bare delkasko, så bare finn deg i å vente!" Dette satt i henne i lang tid, selv etter at saken hadde ordnet seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gjensidige best :)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har brukt Gjensidige i alle å,borti mot 25 + og har absolutt ingenting å klage på. Har aldri hørt noen negativt om Gjensidig. :) Derfor vil jeg fortsette å bruke dem og kan anbefales til andre å bruke dem. Og så for du igjen penger hvert år ikke minst :)

Anne L. L. A. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Omsorgsfull."
1 syns denne omtalen er nyttig

Reiseforsikring helt topp.hadde lårbeinsbrudd på Kypros omsorgen var helt topp fra dag en og til hjemkomst for den skadde og reisefølge,ingen tankebry, alt gikk på skinner. Så overtok norsk helsevesen og det var noe andet gitt.Da var det slutt på servicen

Svein-Anders A
Kundetilfredshet
Kundeservice
"At en får utbetalt bonus hvert år!"

Jeg har ingen opplevelser her! Har ikke hatt bruk for den annet en trygg forsikring på våre eiendeler og på våre liv!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Mitt selskap"

Jeg har nylig skiftet over til Gjensidige igjen etter noen år i "landflyktighet". Har så knallbra erfaring fra Gjensidige at jeg var veldig glad når det viste seg at den forsikringen jeg kunne få i mitt nye hus var like gode og mye billigere enn det det selskapet jeg var i kunne gi. Ser frem til godt samarbeid og helst mange år i selskapet.

Mariann G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Jobber for at kunden skal bli fornøyd"

Jeg har fått utrolig god proffesjonell hjelp fra Gjensidige Forsikring. Har opplevd at de jobber på kveld for å bli ferdigstilt med en forsikringssak, utrolig bra.

Si hei til @Anna
Søk Bytt.no