Forsikring
Skjul meny
Forsikring
Gjensidige Forsikring

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1161 verifiserte omtaler
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
502
342
143
68
106
Sorter omtaler etter
Viser av 1161 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Synnøve H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Er fornøyd, men se min omtale"

Skuffet over at kontoret på Tynset skal legges ned...... Det blir faktisk dyrt og ringe dere med 5 sifret nr. "Tast ditten for datten osv." Alle må ha krav til og ha ett kontor.. på stedet. Kundeservicen pr. idag er 5. spørsmål 4 og 5 pr. i dag, men når ktr. blir nedlagt svarer jeg "vet ikke".

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Topp service hele veien ."

Vi er veldig godt for nøyd med servicen hele veien i Gjensidige, både med Kundebehandlingen, og personale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Greit og fint selskap på pris og oppgjør ved skade"

Helt ok forsikringsum å betale,og greit oppgjør ved skader.Har 4barnog mange venner som jeg har fått til å gå over til dette selskapet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Bare positiv erfaring. Kjappe og hjelpsomme om man trenger svar på noe. De er der når man trenger dem :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kundeservice og rask behandling"

Totalt sett etter mange år med forsikringer i Gjensidige må jeg si at det er et veldig bra og solid selskap, har hatt mange forsikringer der og aldri noe problem.

Gunnar E
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Helt Ok."

Kan godt være mer offensive og ikke ta kunden for gitt. Finn gjerne på små hyggelige overraskelser og tilbud

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig. Får INGEN beskjed om at jeg ligger etter med betaling!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har så mange ganger spurt om de kan gå over på betaling med e-faktura. Jeg klarer ikke å holde følge med avtale-giro. Og så har de et latterlig system hvor man SELV skal dele opp regningen pr år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd men stadig på jakt etter å spare penger"

Har bare positivt å si om Gjensidige. Har benyttet dem i mange år, men er på jakt etter billigere forsikring da jeg synes at jeg betaler noe i overkant mye for totalpakken. Familiens livssituasjon er i stadig endring så en totalgjennomgang av forsikringspakken er nødvendig uansett. Kan godt tenkes at jeg ender opp med å fortsette som kunde hos Gjensidige om jeg blir fornøyd med eventuelle reviderte priser og innhold fra dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"godt fornøyd"

at får nye tilbod hvert år. de har gått ned på pris. det går an å prute og komme frem til en god pris

Johan L. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"En meget hyggelig samtale med en selger"

Fikk direkte nr og jeg må si at jeg har brukt noen selskaper opp gjennom årene . grunnen er at jeg sender forespørsel hver år til selskapene og hører hva de tilbyder. siden jeg har en far som har drevet i forsikringsbransjen i hele sitt liv og bin lillebror og vet hva som skjer i div selskaper er jeg veldig imponert av samtalen og oppfølgingen av en av deres representanter . noe jeg vil formidle til mine vennekrets som er stor. er vel en av de heldige som aldri har vært utenfor en ulykke eller har hatt brann eller noe av betydning. så da mener jeg at man burde bli belønnet og det følte jeg her hos Gjensidige. siden jeg har tre barn som er over 20 år har jeg anbefalt dere og dems venner . få tilbud og se sier jeg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra"

Veldig bra avtale med organisasjonen Delta. Etter min kone ikke lenger er organisert her ble forsikring noe dyrere

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"dyrt priset forsikring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter en gjennomgang av forsikringer ble Gjensidige svært dyre ifht andre leverandører. HJelper lite med eit mulig utbytte 1 år fram i tid. Store utbytter er vel heller eit symptom på for høgt prisa tenester

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bilforsikring"

God kundeservice, greie priser, men ikke de billigste, avhengig av kundeutbytte og full antispinn-tilbakebetaling om det skal være konkurransedyktig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forskjelsbehandling"

Jeg og en kolega har fått tuneller bygget under husene, ikke samme tunellen. Begge hus har fått skader i prosessen. Han får dekket sine skader, men det får ikke jeg. Pussig.

Ruth-Liv
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd kunde siden 1967"

Jeg har alltid fått hjelp med bil, hus og reise når problemer har oppstått. Dessuten får jeg rabatt som YS-medlem.

Det S. V. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Gjensidige sin representant viste ikke noe iniativ på å ta kontakt med meg."

Tror jeg var i kontakt med en telefon selger, prosentselger. Kanskje har prosent selgerne samarbeid?

Morten H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri noe problem å få kontakt med kunderådgiver ansikt til ansikt. Det å ha regionkontor er viktig for meg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Det tok sin tid."
3 syns denne omtalen er nyttig

Kona krasja bilen min til totalvrak. Gjensidige satt i nesten 1 år og holdt igjen på oppgjøret til tross for at politiet ikke fant noe klanderverdig ved ulykken, det var rett og slett et resultat av uheldige omstendigheter.

Stein O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rask Ang Skadesaker"

Jeg har kredittannmerkninger så får ikke måndes betaling. Å har ikke RÅD til å betale hele summen med en gang desverre

Kjell A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig god servise i Kviteseid, andre kontor har eg ingen erfaring med."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vore " heilkunde " der i mange mange år, og dei som har representert Vest-Telemark har alltid vore veldig greie å ha med å gjere. Og selskapet sentralt har og vore greie dei få gongene eg har skulla ha oppgjer for noko. Og til slutt : For få dagar sidan så tilbaud dei folk å kome innom eit kontor for og få nytt røykvarslarbatteri. På fleip kommentera eg det med å spøre om eg verkeleg måtte køyre Fyresdal - Kviteseid tur - retur ( ca. 10 mil ) for å få det, og tru du meg : I dag kom det 4 stk. i posten. Eg bare bukkr og takkar !!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Greit gjennomsnittlig selskap"

Greie dekninger - men fikk ikke den skadeservice en faktisk trodde en hadde krav på! Her er nok følelsen av Gjenstridige! Takstappraratet valgte heller beskytte takstapparatet til annet selskap - som tok med andre skader i skadeomfang for min skade! Feil og skuffende nok!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Rask oppgjør,Ordnet opp raskt når jeg ødela bilen og når jeg hadde bruk for hundeforsikringen,aldri problemer med Gjensidige

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skadeerfaring"

Hadde skade på bil som ble kondemnert. Jeg ville ha bilen reparert og Gjensidige var villig til deling av kostnadene slik at bilen ble reparert med et lite bidrag fra meg. God dialog og godt samarbeid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har alltid fått grei behandling og svar på mine spørsmål"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt behov for å peke på noe negativt da jeg ikke har vært utsatt for ting som skulle utløse diskusjon med selskapet.

Anette A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"bra men dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

gjensidige er store, bra når det kommer til utbetaling og skade. Men dyrere for hvert år du er lojal som kunde

Søk Bytt.no