Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stort sett ryddig og greit. Kjapp saksbehandlig av saker
Hei Tw, og takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du opplever oss som ryddige og at sakene dine blir behandlet raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere i hverdagen. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Svært fornøyd med hvordan min sak ble håndtert. Alt gikk som jeg håpte på.
Hei Rune, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er svært fornøyd med hvordan saken din ble håndtert, og at alt gikk slik du håpet på. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
er bare fornøyd med hjelp og gvor fort det går med håntering fra saken min i dyreforsikring starter og til det er over.Det er jo god hjelp når man sliter med det som skjer
Hei Elisabeth, og tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med både hjelpen du fikk og hvor raskt saken din ble håndtert. Når noe skjer med et dyr som betyr mye for deg, er det ekstra viktig at du får god støtte hele veien. Det er nettopp det vi ønsker å bidra med. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Rask reparasjon og alt innhold på tlf var som opprinneleg.
Hei Vidar, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at reparasjonen gikk raskt, og at alt innholdet på mobilen din var som før. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når uhellet først er ute, trygt og enkelt for deg. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Jeg er skuffet over oppgjøret i skadesaken min. Erstatningsbeløpet jeg fikk innvilget opplever jeg som for lavt i forhold til de faktiske reparasjonskostnadene. Jeg skulle gjerne hatt en bedre forklaring på hvordan beløpet ble beregnet. Kommunikasjonen var grei, men jeg er ikke fornøyd med resultatet av saken.
Hei Hodan, og takk for at du deler opplevelsen din. Vi skjønner godt at det er skuffende når oppgjøret ikke står i stil med det du forventet, spesielt når du sitter med faktiske kostnader som oppleves høyere. Da er det ekstra viktig med en tydelig og forståelig forklaring på hvordan erstatningen er beregnet. Så bra at du opplevde kommunikasjonen som grei underveis. Samtidig ser vi at vi ikke har vært tydelige nok på selve grunnlaget for beløpet, og det vil vi gjerne rydde opp i. Logg deg inn i Mine skadesaker og skriv til oss, så går vi gjennom beregningen sammen med deg og forklarer punkt for punkt: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hvis du heller vil snakke med oss, kan du ringe 915 03 100. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Tok et halvt år å behandle en liten skade vedrørende bil. I utgangspunktet en kurant sak som burde vært løst i løpet av en måned.
Hei Thor, og takk for at du sier ifra. Dette er for lang tid, spesielt når det gjelder en liten og i utgangspunktet enkel bilsak. Da skal det gå raskere, og her har vi ikke levert slik vi skal. Vi forstår godt at det oppleves frustrerende å vente så lenge på en løsning. Når en sak trekker ut i tid, er det ekstra viktig med god oppfølging underveis, og det skal du kunne forvente av oss. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd i saken din og hvorfor det tok så lang tid. Logg gjerne inn og skriv til oss i Mine skadesaker, så følger vi det opp med deg: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hvis du vil, kan du også ringe oss på 915 03 100, så ser vi på det sammen med en gang. Takk for tilbakemeldingen din. Den hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Kundeservicen er kun Chat, man får ikke snakke med noen og det er forskjellige konsulenter på 1 linje som svarer hver gang. Det tok opptil 1 uke å få svar og man må da gjennom samme forklaringen om saken hver gang det er kontakt. Vanskelig å få konkret tilbakemelding og savnet bistand til spørsmålene jeg hadde.
Hei Anne, og takk for at du sier ifra. Dette høres ikke bra ut. Når du må forklare saken din flere ganger, vente lenge på svar og ikke får snakke med noen, blir det både tungvint og frustrerende. Slik skal det ikke være hos oss. Du skal få tydelige svar, og det skal være enkelt å få hjelp på den måten som passer deg best. Her har vi ikke levert slik vi skal. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og sørge for at du får god og samlet oppfølging. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi på hva som har skjedd og hjelper deg videre med en gang. Takk for ærlig tilbakemelding. Den er viktig for oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Godt fornøyd med selskapet.Ingen problemer med oppgjør.
Hei Egil, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med forsikringen din, og at oppgjørene har gått uten problemer. Det er akkurat slik det skal være, enkelt og trygt når du trenger oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Enkel og effektiv søknadsprosess og rask behandling
Hei Marit, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du opplevde søknadsprosessen som enkel og at behandlingen gikk raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være, lett å søke og rask hjelp når du trenger det. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Har kjøpt billetter til Fotball VM til meg og fruen. Får beskjed på Torsdag at jeg har kreft og må gjennom et intensivt behandlingsprogram denne måneden. Vi kan derfor ikke reise til USA. Får avslag på dekning av billetter med begrunnelse at dette ikke dekkes av vilkår. Var visst en automat som svarte, men i denne situasjonen er det elendig å la en automat svare følelsesløst på et krav
Hei Kurt, Dette var veldig vondt å lese. Først og fremst, det du står i nå er en alvorlig situasjon, og vi forstår godt at avslaget og måten du fikk svar på oppleves både hardt og lite menneskelig. Når du får en så tøff beskjed om egen helse, skal du møtes med tydelig informasjon og omtanke. Da er det ikke godt nok hvis et svar oppleves kaldt eller upersonlig. Det beklager vi. Når det gjelder dekning av billetter, styres dette av vilkårene i reiseforsikringen. Samtidig er det vårt ansvar å forklare dette på en god og forståelig måte. Her virker det som vi ikke har vært tydelige eller til stede slik du hadde behov for. Dette vil vi gjerne se nærmere på sammen med deg. Vi ønsker å gå gjennom saken på nytt og gi deg en ordentlig forklaring, og vi vil også se på hvordan du har blitt fulgt opp. Du kan logge inn i Mine skadesaker og skrive til oss, så tar vi tak i dette med en gang: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hvis du heller vil snakke med oss, kan du ringe 915 03 100. Da sørger vi for at du får snakke med noen som kan følge deg opp ordentlig. Takk for at du sier ifra. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Har kasko så skaden ble ordnet veldig raskt, jeg er fornøyd.
Hei Janet, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at frontruten ble ordnet raskt, og at det gikk smidig med kasko. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når uhellet først er ute. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Veldig godt forklart fra kundebehandler ang.hva jeg skulle gjøre.
Hei Tor, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du opplevde forklaringene som gode og nyttige. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være, tydelig og enkelt å forstå hva du skal gjøre videre. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Jeg opplevde det som svært vanskelig å få bekreftet at all nødvendig informasjon og dokumentasjon var registrert korrekt da saken ble meldt inn. Jeg forsøkte både via telefon og gjennom meldingsfunksjonen i skadesaken på nett å få en avklaring, men fikk ingen tilbakemelding. Først etter seks uker mottok jeg en oppdatering fra saksbehandler med beskjed om at det manglet vesentlig dokumentasjon. Dersom dette hadde blitt kommunisert tidligere, kunne saken vært komplettert og behandlet langt raskere. Totalt gikk det nærmere syv uker fra saken ble meldt inn til den ble avsluttet. Det som skuffer mest, er ikke behandlingstiden alene, men at det underveis i prosessen i praksis ikke var mulig å kommunisere med Gjensidige for å avklare hva som manglet og hvordan saken lå an.
Hei Paratgutten, og takk for at du deler en grundig tilbakemelding. Dette er ikke slik det skal være. Når du melder en sak, skal du få bekreftet at vi har mottatt riktig informasjon, og du skal få tydelige svar underveis. At du forsøker å nå oss flere ganger uten å få tilbakemelding, og først etter seks uker får vite at noe mangler, er ikke godt nok. Vi forstår godt frustrasjonen din. Når viktig informasjon ikke blir gitt tidlig, kan hele prosessen ta unødvendig lang tid. Det er nettopp dette vi jobber for å unngå. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og hva som har skjedd, slik at vi kan lære av det og sørge for bedre oppfølging videre. Logg gjerne inn og skriv til oss i Mine skadesaker, så følger vi det opp: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen. Takk for at du sier ifra. Det er viktig for oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Raskt og effektivt skadeoppgjer via lokal forhandler
Hei Arild, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at skadeoppgjøret gikk raskt og effektivt, og at samarbeidet med lokal forhandler fungerte godt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Over til er jeg fornøyet med Gjensidige. I denne saken er det kanskje noe tvil om tap av mine briller, dekkes av noen av mine forsikringer?
Hei Arne, og takk for at du deler tilbakemeldingen din! Så fint å høre at du stort sett er fornøyd med oss. Når det gjelder briller som har blitt borte, vil det avhenge av hvilken forsikring du har og hva som har skjedd. Reise, innbo eller andre dekninger kan i noen tilfeller gjelde, men det er viktig å se på detaljene i akkurat saken din. Dette skal være enkelt å få avklart. Logg gjerne inn i Mine skadesaker og skriv til oss, så ser vi konkret på om dette kan dekkes: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg med en gang. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Veldig greit å forholde seg til et forsikringsselskap som ivaretar dyrehelse på en god måte.
Hei Sigmund, og tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du opplever oss som enkle å forholde deg til, og at vi tar godt vare på dyrehelsen. Det betyr mye for oss at du føler deg trygg på forsikringen din. Takk for at du tok deg tid til å dele dette med oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige