Forsikring
Skjul meny
Forsikring
Gjensidige Forsikring

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1162 verifiserte omtaler
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
502
342
143
68
107
Sorter omtaler etter
Viser av 1162 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Jeg er ganske godt fornøyd, men bytt gjerne takstmann i Hammerfest-området"

Er ikke fornøyd med takstmannen dere benytter i Hammerfest, men er godt fornøyd med kontakten med hovedkontoret.

(dette er ikke et personangrep, men han er bare ikke dyktig nok)

Brynly B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Service og gunstig pris"

Fast kontakt - alltid gode råd. Riktige oppgjør - heldigvis bare 2 ganger innmeldt skade.
Mulighet for å forhandle om pris etter et langt og positivt kundeforhold.

Erling R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God dekning, oppfølging og raskt oppgjør"

Har vært totalkunde i 34 år og er veldig fornøyd med den servicen Gjensidige gir sine kunder. Har nok mottatt noen fristende tilbud med lavere inngangspris men leser man all teksten, også den med liten skrift, så finner man fort ut at det er et forhold mellom pris og ytelse.
Du får det du betaler for - så enkelt er det.

Kjell B. E. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Personlig er jeg tilfreds med Gjensidige Forsikring"

Hurtig skadeoppgjør, Flinke ansatte som hurtig setter seg inn i saken. Proffisjonell behandling av skadeoppgjør.
Liker også tilbakebettaling av overskudd.
Ris : Kunne vært mer moderat med forhøyelse av premien ved årsskifte.
Ha en fin tid videre alle Gjensidige ansatte.

Dag-Erik G. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Er generelt fornøyd med mitt forsikringsselskap"

Etter en vannskade i huset mitt, var selskapet kjapt ute og organiserte og etter kort tid hadde jeg penger på konto til å ordne det vannskadde rommet.

Gro T. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk service"

Har aldri opplevd maken til god service og rask behandling av skadesak. Har hatt en sak med ett batteri som eksploderte i stua vår og etter den behandlingen vi fikk av Gjensidige betaler vi forsikring med glede😄.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Total erfaring"

Har Vært utsatt for person skade I bilulykke. Greit oppgjør. På matriell (bil og eiendeler i bilen). Noe mer komplisert med person skaden. God oppfølging, fra skade tidspunkt. Har egentlig bare positiv erfaring.

Randi R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Har fått tilbake penger på sydentur og for dyrlegebehandling"

Veldig god hjelp når en ringer for å spørre om noe. Har fått tilbake alt når jeg ble fra stjålet lommeboken min når vi var i syden.
Har også fått tilbake når jeg har hatt kattene mine inne til behandelig ho dyrlegen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Holder alltid hva de lover"

De gangene jeg har hatt behov for hjelp fra Gjensidige, så har de handlet raskt, effektivt og tilfredsstillende angående utbetalinger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Svært bra"

Bra, og billigst i lengden :) Har prøvd andre selskaper men, dem blir mye dyrere etter 6 mnd..... Bare lureri!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Beste selskap vi har hatt!"

Kundevennlig. Et godt drevet selskap. Vi kommer ikke til å bytte selskap etter å vært kunder i svært mange år. Veldig god service.

Jan T. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tilstedeværelse"

Aldri så langt hatt noen problemer av noen art.
Dvs.det er ikke noen store problemer som har problemer, men alltid rask tilbakemelding

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Det er godt å være med i Gjensidige"

Du føler deg trygg når du er med i Gjensidige, så jeg har ingen planer om å bytte. Jeg har sjekka ut flere selskaper, men ingen av de som har vært på banen klarer konkurransen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Prisen økte med over 6 % på eit år uten det hadde vært skade."
2 syns denne omtalen er nyttig

Var veldig fornøyd som kunde med forsikrings produktene, men når prisen for min del økte med over 6 % så ville eg ha ein forklaring på det, fikk ikkje noe svar først men omsider så fikk eg beskjed om att økningen skyldes økning på utbetalingene på landbasis.
Og når det noen uker etter på kan lese på nyhetene att Gjensidige forsikring har hatt det besta året på lang tid, så føler eg meg ført bak lyset. Eg klaget skriftlig i etter kant på att eg var ført bak lyset fikk då til bake att prisøkningen på 6 % var normal praksis hos Gjensidige.
Har nå skiftet forsikringsselskap og sparte kr 9800 på bytte ,så min anbefaling sjekk priser på forsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Elendig. De gikk for skylddeling i en bilkrasj der det t.o.m forelå fotodokumentasjon på at motparten hadde skylda.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit"

Kom dårlig ut i en sak der Bkk s eiendom hadde forvoldt skade på mitt kjøretøy. Hadde håpet på litt mer oppfølging fra gjensidigen den gangen.

Torunn L. I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Et selskap med utmerket kundeservice"

Har vært kunde i mange år i Gjensidige og har bare godt å si om dem. De gangene jeg har trengt å bruke dem, har jeg alltid fått greit oppgjør veldig raskt, og kundeservicen har vært upåklagelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Eldreran!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet har lurt min 90 år gamle mor til å betale ågerpris på boligforsikring!
Når vi har prøvd å få korrigert feilprising for mange år, basert på 50% for høy teknisk verdi, er det stengte dører og usaklige argumenter

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ligger laaaaangt fra e.g. If på forsikring Porsche 911 med startbonus. En diff på minst 10 000 !!!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ligger laaaaangt fra e.g. If på forsikring Porsche 911 med startbonus. En diff på minst 10 000 !!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men dyrt. De mener innbo og hus er en forsikring!"

Forsikringen har steget veldig mye på ett år. De mener at hus og innbo er én forsikring, får ingen rabatt på å ha tre forsikringer da! Sparer nesten kr 2000,- på å bytte selskap, har ikke tatt med utbytte i beregning.

Anders S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"En stor og mektig organisajon."
1 syns denne omtalen er nyttig

Som enkelt menneske har store forsikring organisasjoner en makt som tretter ut kunder som krever en forsikring de har betalt på i mange år. Det er dessverre pengene som styrer. Prøver og stoppe utbetalinger, eller senke utbetalinger er virkemidler som brukes av forsikringsselskaper. Dette er ikke bare Gjensidige forsikring som gjør. Har et selskap mange kunder og kan strupe på utbetalinger, vil formuen deres økes mye. Dette tror jeg selskapene vil tape på i lengda, og må skifte kurs. Fordi de river i stykker mange kunder som har fått en knekk i livet. Skal du drive butikk må du regne med svinn, men ikke la det gå ut over de som er lovlydige og trenger hjelp. Det skulle ha vært en organisasjon som hadde forsikringer for enkelt menneske som har blitt syk, yrkesskadd. Og den organisasjonen burde blitt styrt av staten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"det er et bra selskap"

Det er et bra selskap
Når en ringer om hjelp er det et hyggelig menneske som svarer,å en får hjelp.

Jan E. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ivaretatt som kunde"

Føler at jeg blir fulgt opp og ivaretatt av gjensidige. Uansett hvor bra kundeservice er så vil det alltid komme ned til hvor mye jeg må betale for en forsikring.

Ingrid S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra!"

Jeg har vært totalkunde i gjensidige i mange år, har mye å forsikre... Og når jeg har trengt å bruke min forsikring så har det bare vært helt fantastisk - god service - ingen kveruleringer - full tiltro til kunden - jeg er superfornøyd - derfor fortsetter jeg som totalkunde - på tross av andre tilbydere med bedre pris -

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig kundeservice og rigid system"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig betalingsløsning. Støtter ikke månedsbetaling ved e-faktura.
Rigid og firkantet kundeservice.
Uengasjerte rådgivere.

Søk Bytt.no