Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige gir deg lokkepriser på forsikring for å få deg med, så skrus prisene opp gradvis år for år. Styr unna om du verdsetter en øktør som gir deg rett pris med en gang, står for den og har prisjusteringer som reflekterer kostnader som omfatter aktuell forsikring.
Hei Stian, Takk for at du deler ærlig fra opplevelsen din. Det er ikke bra hvis du opplever at prisen starter lavt og øker uten at det gir mening. Vi ønsker å være åpne om hvordan vi priser forsikringene våre. Prisen settes ut fra risiko, dekningene du har valgt og endringer i markedet, som skadekostnader og været. Derfor kan prisen justeres fra år til år. Samtidig skal du alltid forstå hvorfor prisen endrer seg. Det er vårt ansvar å forklare dette på en tydelig måte. Hvis du ikke har fått en god forklaring, vil vi gjerne rydde opp i det. Vi kan også gå gjennom avtalene dine sammen og se om du har riktig dekning til riktig pris. Ofte finnes det grep som gir bedre oversikt og en mer stabil kostnad. Ring oss gjerne på 915 03 100, så ser vi på dette sammen. Det skal være enkelt å ha forsikring hos oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Super enkelt og ukomplisert skadebehandling. Alt kan gjøres på mobil. Super raskt saksbehandling. Og ikke minst kundeutbytte hvert år. Verdt pengene
Hei Karen, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er veldig kjekt å høre at du opplevde skadebehandlingen som både enkel og rask, og at det fungerte godt på mobilen. Vi jobber hver dag for at du skal få hjelp når du trenger det, på en måte som er lett å forstå og bruke. Så bra at du også trekker frem kundeutbyttet. Det er vårt lille ekstra til deg som er kunde hos oss. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Fikk god hjelp, kundebehandler hjalp godt når jeg trengte det
Hei Renate, Så hyggelig å lese dette! Det er godt å høre at du fikk god hjelp når du trengte det, og at kundebehandleren vår fulgte deg opp på en trygg og tydelig måte. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være når du tar kontakt med oss. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Det betyr mye for både oss og de som vurderer oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Reiseforsikringen dekker ikke alle uhell. Det burde kunne utvises skjønn og fleksibilitet i saksbehandlingen. Det virker ikke som det er interesse for å beholde trofaste kunder.
Hei Anne, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er leit å høre at du opplever både lang saksbehandlingstid og lite fleksibilitet. Sånn skal det ikke føles å være kunde hos oss. Vi forstår godt at det er frustrerende når et uhell ikke blir dekket slik du hadde forventet, og når prosessen tar tid. Reiseforsikringen vår dekker mange situasjoner, men ikke alt. Samtidig skal vi alltid gjøre en grundig og rettferdig vurdering av saken din. Hvis du opplever at vi ikke har sett godt nok på helheten, vil vi veldig gjerne ta en ny titt. Det er viktig for oss å beholde tilliten din. Hvis du har en pågående skadesak, kan du skrive til oss under Mine skadesaker, så følger vi opp saken din på nytt https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du er også velkommen til å ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen med deg og ser hva vi kan gjøre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Profesjonell tilnærming i skadesaksbehandling. Ønsker bedre tilrettelegging mht. tilgang til giro, faktura tilknyttet ny polise og dokumentflyt til betalingsbehandling.
Hei Arve, Tusen takk for en veldig hyggelig og gjennomtenkt tilbakemelding. Så fint å høre at du opplever skadesaksbehandlingen som profesjonell og at vi gir deg trygghet i hverdagen. Det betyr mye for oss. Samtidig tar vi med oss det du skriver om tilgang til faktura, giro og dokumentflyt. Det er viktig at dette er enkelt å finne og lett å følge, og her har vi noe å forbedre. Takk for at du sier ifra. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Skadesaksbehandler leser ikke saken,men skummer gjennom og trekker en feil avgjørelse. Et tyveri er et tyveri ikke noe annet.
Hei Egil, Dette var ikke bra å lese. Slik skal det ikke oppleves å få en vurdering av en skadesak. Vi skjønner godt at det oppleves frustrerende hvis du sitter igjen med følelsen av at saken ikke er lest grundig, og at avgjørelsen derfor blir feil. Du skal få en vurdering som er basert på hele saken, med en tydelig og forståelig forklaring. Her må vi se nærmere på hva som faktisk har blitt gjort i behandlingen av saken din. Vi vil gå gjennom vurderingen på nytt og sikre at alt er riktig vurdert og godt nok begrunnet. Ring oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen. Du kan også skrive til oss i saken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Rask og grei behandling. God kommunikasjon tilbake til meg som bruker. Veldig fornøyd.
Hei Laila, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplevde behandlingen som rask og grei, og at du fikk god kommunikasjon underveis. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Har ikke fått noe hjelp av dere Her betaler bedriften og meg selv store summer for ingenting
Hei Synnøve, Dette var leit å lese. Slik skal det ikke oppleves å være kunde hos oss. Når du betaler for forsikring, skal du få hjelp når du trenger det. At du ikke har fått den støtten du forventet, tar vi på alvor. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd i saken din og finne ut hva vi kan gjøre bedre for deg. Ring oss på 915 03 100, så går vi gjennom dette sammen. Du kan også skrive til oss i saken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Glasskade. Rask håndtering, uten egenandel. Herlig.
Hei Kjetil, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at glasskaden ble håndtert raskt og smidig, og at det gikk uten egenandel. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Stor fornøyd. Fikk hjelp i rett tid. Hele familien min føler seg trygg på reiser i utlandet med forsikring i Gjensidige.
Hei Thitirat, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at hele familien din er fornøyd, og at dere føler dere trygge på reise med forsikringen hos oss. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når dere er ute og opplever verden. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Har hatt Gjensidige i mange år minst 20 år. Har ikke hatt problemer når det har oppstått skade hverken på bil eller hus
Hei Ole, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du har vært kunde i mange år, og at du har gode erfaringer både med bil og hus når du har hatt behov for oss. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Dere må se hva sykdomsforløpet som er grunn for avlysning av reise! Aug. 25 og april 26 var to totalt forskjellige sykdomsforløp! August 25 var nyresvikt (min mann), og det sto nesten om livet. April 26: min mann fikk en behandling på Radiumhospitalet som heter CAR-T. Den kan faktisk gjøre han 100% frisk. Han ligger på Radiumhospitalet nå! (Og i mai, da behandingen startet). Man sier ikke nei til en slik behandling for å reise til Portugal på ferie. Vi bestilte turen i januar etter konferanse med lege. Denne CAR-T er nokså ny i Norge behandlingen, og vi fikk beskjed i slutten av april, om dette!
Hei Elin, Takk for at du deler dette. Vi forstår godt at situasjonen din er både alvorlig og krevende. Det du beskriver om sykdomsforløpet gjør inntrykk. Det er stor forskjell på det som skjedde i august og behandlingen som startet i april. Vi skjønner veldig godt at dere ikke kunne takke nei til en så viktig behandling for å reise på ferie. Når slike saker blir vurdert, ser vi på hva som var kjent da reisen ble bestilt og hva som har oppstått i ettertid. Samtidig er det viktig at vurderingen oppleves riktig og at du får en tydelig forklaring som henger sammen med situasjonen deres. Her ønsker vi å gå grundig gjennom saken på nytt sammen med deg. Vi vil se på hele forløpet og hva som lå til grunn for avgjørelsen, slik at du får en klar og forståelig gjennomgang. Ring oss gjerne på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen. Du kan også sende oss en melding i saken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Når all dokumentasjon var på plass, gjekk alt veldig kjapt.
Hei Dag, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at det gikk raskt når all dokumentasjon var på plass. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Topp service fra alle kanter jeg har vært kunde nesten hele min periode
Hei Tariq, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplever topp service, og at du har vært kunde hos oss gjennom store deler av livet. Det betyr mye for oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Greit direktoppgjør med bilverksted ved maskinskade
Hei Kaj, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at direktoppgjøret med verksted fungerte greit ved maskinskaden. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være, enkelt og smidig når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Veldig bra saksgang ved innmeldig og behandling gjennom hele prosessen.
Hei Frank, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplevde prosessen som smidig og god fra start til slutt, og at både innmelding og behandling fungerte bra hele veien. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige