Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig, ukomplisert skadebehandling. Veldig bra. Hilsen Rene
Hei Rene, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde skadebehandlingen som ryddig og ukomplisert. Det er akkurat slik vi vil at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Veldig høy egenandel. De tar flere egenandeler for en skade
Hei Jackie, Dette skjønner vi godt at du reagerer på. Egenandel skal være tydelig og forutsigbart, også når det gjelder hvor mange som blir trukket i en sak. I noen tilfeller kan det bli flere egenandeler hvis skaden vurderes som flere hendelser eller gjelder ulike dekninger. Samtidig er det viktig at dette er godt forklart og at det oppleves rettferdig for deg. Hvis du vil, kan vi se nærmere på saken din sammen og forklare hva som ligger bak vurderingen. Ring oss på 915 03 100, så går vi gjennom det sammen. Du kan også skrive til oss her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Veldig forekommende og hyggelige saksbehandlere. God veiledning, men litt misforståelse om hvordan jeg fikk tak i skademeldingen
Hei Hans, Tusen takk for tilbakemeldingen. Så fint å høre at du opplevde medarbeiderne våre som hyggelige og hjelpsomme, og at du fikk god veiledning. Samtidig er det leit at det ble litt misforståelser rundt hvordan du skulle få tak i skademeldingen. Der skal vi være tydelige og enkle å forstå. Takk for at du sier ifra, det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Raskt svar, rask behandling og raskt oppgjør. Jeg har vært fornøyd med Gjensidige i over 30 år! (Bortsett fra den gangen saken hadde en annen avdeling i Gjensidige som motpart.)
Hei Gunn, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Så fint å høre at du har vært fornøyd i over 30 år, og at du opplever raskt svar, rask behandling og raskt oppgjør. Det betyr mye for oss. Samtidig tar vi med oss det du nevner om saken med en annen avdeling, der skal opplevelsen også være god hele veien. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Enkel og sømløst å melde inn skadesak, og rask behandling.
Hei Etneb, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplevde det som enkelt og sømløst å melde inn skadesaken, og at behandlingen gikk raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være for deg som bilkunde. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Syntes selskapet tar ansvar og følger godt opp når uhellet er ute .
Hei Tony, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplever at vi tar ansvar og følger deg godt opp når uhellet er ute. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Grei, rask og saklig behandling. Lett å forstå saksgangen.
Hei Terje S, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde behandlingen som grei, rask og saklig, og at det var lett å forstå saksgangen. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
God helseforsikring som gir meg tryggheten for at jeg har bra dekkning.
Hei Jan, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplever helseforsikringen som god, og at den gir deg trygghet for at du har bra dekning. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal føles. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Ønsker det ble gitt bedre informasjon om totalkostnad, slik at man er bedre informert om og forberedt på kostnaden og kan gjøre et aktivt og informert valg om å utføre reparasjon gjennom forsikring eller ikke
Hei Ragnhild, Takk for en tydelig og viktig tilbakemelding. Vi skjønner godt hvor viktig det er å få god oversikt over totalkostnaden tidlig. Da blir det enklere å ta gode og bevisste valg underveis. Her har vi noe å bli bedre på, og innspillet ditt tar vi med oss videre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Gjensidige følger opp saken på en god måte og ivaretar meg som kunde på en god måte med oppfølging av skadesak
Hei Gjøran, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplever god oppfølging i skadesaken din, og at du føler deg godt ivaretatt som kunde. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være gjennom hele prosessen. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Alt var bra, fra jeg meldte skaden. Litt vanskelig for meg med dårlig datakunnskap, men med litt hjelp gikk det. Fikk sendt inn regniner lørdag kveld, pengene på kontoen tirsdag. Kan ikke bli bedre 👌
Hei Kristiansen P. E, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde god hjelp hele veien, fra du meldte skaden til oppgjøret var på konto. Det er også fint at du fikk støtte når det digitale ble litt utfordrende underveis. Slik skal det være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Jeg er tilfred og hjelpe os 😊 Jeg bliver rolig 😊😊
Hei Carsten, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du er fornøyd og at du opplever å få god hjelp. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være, at du føler deg trygg og ivaretatt. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
fornøyd med behandlingen av saken. skulle ønske at det gikk litt fortere!
Hei Patrick, Takk for at du deler erfaringen din. Så bra å høre at du er fornøyd med behandlingen av saken din. Samtidig forstår vi godt ønsket om at det kunne gått litt raskere. Vi jobber hele tiden for å forbedre tempoet, så tilbakemeldingen din tar vi med oss videre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Enkel og grei saksbehandling, uten behov for å komplisere ting.
Hei Nylig T, Tusen takk for en fin tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde saksbehandlingen som enkel og grei, uten unødvendig komplisering. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Fra uhellet var ute til jeg registrerte det til at jeg fikk oppgjør. Så rask behandling ifra dere og det imponerte meg.
Hei Kim A, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplevde rask oppfølging hele veien, fra du meldte inn saken til oppgjøret var på plass. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når uhellet først er ute. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Min erfaring var god. Rydding informasjon av saksbehandler.
Hei May, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplevde det som enkelt å melde skade, og at du fikk god kundebehandling. Det er også bra at informasjonen underveis var ryddig og lett å forstå. Slik skal det være når du er i kontakt med oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige