Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1038 verifiserte omtaler
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
77%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
470
312
118
49
89
Sorter omtaler etter
Viser av 1038 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Marius B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd"

Jeg er godt fornøyd med Gjensidige Forsikring. Har ingenting å utsette, men jeg er alltid nysgjerrig på om andre selskaper kan tilby samme ytelse for en lavere pris.

Ingvei A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Takk for det gode kundeforhold"

Har fått max ut av Gjensidige. Føler meg ivaretatt. Ikke noe å si på prisen når de er så omgjengelige, likevel velger jeg nå å vurdere å bytte pga pris. Dette bare fordi jeg lever med veldig lite ledig å rutte med jmf m resten av nasjonen.

Hermann H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Må diskutere for å fa billigere forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

OK forsikring. Veldig greit oppgjør ved skade. Vanskelig å komme i kontakt med kunderådgiver, forskjellig person hver gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Gjensidige er ikke bare forferdelig, man kan godt si at det er kriminelt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde barneforsikring i flere år. Hadde også bilforsikring og tenkte å kjøpe personforsikring i tillegg. Jeg trodde at når man samlet flere forsikringer så skulle man få rabatt. Den 11.10.16 fikk jeg et tilbud med samlet årspris og aksepterte det. Idag 14.10.16 fikk jeg en annen mail med faktura hvor forsikringen hadde gått opp med over 500 kr siden 11.10. I telefonsamtale sa kunderådgiver at jeg aksepterte tilbudet den 11.10 men at prisen i dag hadde gått opp.

Carowner
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Good price as long as you don't give a problem"

I have Gjensidige insurance and I got good service and cheap price but I had a small accident which was not my fault and they didn't investigate it assuming my responsability, even though I presented proofs. The result was a reduction in my bonus from 70 to 40% and I had to pay the egenandel for the reparation of my car. Total cost for the damage + bonus lost was around 6000. - (for something that clearly wasn't my fault).

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Bilforsikring, barneforsikring og reiseforsikring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen klare svar på hvorfor Gjensidige bruker G-beløp og ikke konkrete tall der kunden har noe fast å forholde seg til. Ett av mine spørsmål til kundeveileder: Hvorfor er barneforsikringen hos dere tre ganger dyrere enn nå mitt nye selskap? Og dekningsgraden er lik? Svar: Sånn er det bare!!

Har nå halvparten av årspremien i mitt nye selskap på tre forsikringer med spesifikke forsikringssummer og bedre dekning. Hvordan kan det forsvares? Svar: Sånn er det bare!! (igjen) Avsluttende på samtalen fra kundeveileder: "Du får vurdere da vet du"
Nei, jeg er ikke fem år. Nei, jeg har ikke brukt mine forsikringer hos Gjensidige. Nei, jeg har ikke vært noen vanskelig kunde hos dem.

Takk for "samarbeide" i femten år, og null velvilje til å beholde langtidskunder.
Beklager, men det er ikke jeg som skal komme krypende til dere men dere som skal spørre meg om å være kunde hos dere.

Øyvind M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forderdelig MC forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mye bra. God kundeservice.
Elendig vurdering av motorsykler. De har en MT 09 som prises høyere enn mye dyrere og kraftigere sykler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget problematisk oppgjør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde store problemer med oppgjør etter skade. Etter flere purringer tok de til slutt frem papirene fra bunken iløpet av telefonsamtalen og ga meg ett usannsynlig dårlig tilbud.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige har tapt seg utrolig som forsikringsselskap siden 2013-2016. Elendig kundebehandling og oppfølging. STYR UNNA!

Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Helt ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble kollidert bakfra av en annen sjåfør da jeg stod rolig i kø. Fikk ikke store skader på bilen, men personen som kjørte bilen nektet skyld. Meldte dette til Gjensidig og trodde det skulle være en enkel sak, i og med kollisjon bakfra med tanke på skyld. Tok over en måned før saken ble godkjent i mitt favør da representanten fra Gjensidige først mente de måtte henlegge selv om jeg hadde vedlagt bilder og skademelding. Hadde ikke engang sett på dette. Etter han hadde sett dette fikk jeg penger for skaden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"

Har flere forsikringsobjekter, iblandt disse et lite 'veteran' skip, LOA 16, 40m bygget i stål i Damnark 1954/maskin: Wichmann 5DCT 375 hk dieselmotor fra 1966. Dette skipet er vanskelig å få forsikret på 'normale' vilkår i Norge - p. T. Forsikret hos Dansk Søassuranse, Marstal.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dyr på bil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bare gode erfaringer med Gjensidige, men betaler ikke dobbel pris på bilforsikringen min, så vi bytter nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bilforsikringen er for høy"

Service og tilgjengelighet er bra. Vi mener bilforsikringen er for høy, særlig når vi ser at andre selskap kan levere under eller til samme pris på kun bilforsikring.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
"Ikkeno krøll"

Enkel å komme i kontakt med, raskt å endre forsikring samt rask og problemfritt oppgjør. Har kun 1 sak, gjennom reiseforsikringa. Et stort + at dem ringer opp ved utenlandskontakt. Koster noen ganger skjorta hvis man må vente i telefonen.

Ole-Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig og bra"

Har egentlig ingen erfaring med gjensidig når det gjelder skade eller utbetaling av premie. Ellers er jeg fornøyd med prisen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skrur opp premien med 30 uten grunn"
3 syns denne omtalen er nyttig

Spenstig å få e-post om at det er en elektronisk mld på dine sider til meg. Har aldri samtykket i å ha en elektronisk mappe, men forsøkte å komme inn uten å lykkes, kundebehandler forsøkte også men måtte gi opp. Kundebehandler sender meg posten til min e-post og da må jeg si jeg ble sjokkert, har ikke hatt skader men ut av intet er premien bare over natten hevet med 30 %. Nå skjønner jeg hvorfor de ikke ville sende meg dette i posten. Dette er fullstendig useriøst!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit, må bare ikke få en skade!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt 1 skade med Gjensidige, Kommunen hadde blåst inn kloakk inn i mitt hus, kommunen påtok seg alt ansvar, Gjensidige var vanskelige i 1 år helt til jeg satte i gang rettslig prosess, da husket Gjensidige at Kommune faktisk hadde påtatt seg all skyld, de ville da rydde opp, vi ga dem ansvaret til å rydde opp mens vi skulle på en 3 ukers ferie (avtalt 2 mnd før). Dagen før vi kom hjem ringte de å sa at de dessverre ikke hadde rukket å få gjort de nødvendige utbedringene. Vi måtte tilslutt styre dette selv og det ble greit. Men frekkhetens nådegave tilhører likevel Gjensidige, da Kommunen erstattet alle skadene og min egenandel, noe som egentlig var avtalt på dag 1, klarte de å sende tilbake den fratrukkede egenandelen med en tekst der de skrev at de hadde gjort et ordentlig stykke arbeid og på bakgrunn av dette hadde de nå klart å få tilbake min egenandel. Regelrett useriøst.

Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pålitelig"

Gjensidige kan bli bedre på kundebehandling ved skade, men leverer det som står skrevet i forsikringsdokumentet. Er noe høy på pris for biler etter min mening. Ved et godt tilbud andre steder kan jeg nok vurdere å bytte forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Unngå innbrudd eller skade når du er forsikret der. Vanskelig takstmann ved innbruddet.
Da jeg ble påkjørt av en annen bil fikk jeg bare mail fra Gjensidige om at saken var avgjort. Du ordner resten.

Lars-Andre
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gjensidige Forsikring"

Forsikringsselskapet som gir god kundebehandling, rask skadeoppgjør og gode betingelser og priser. Og det eneste selskapet som jeg vet om som faktisk gir kundeutbytte til sine kunder hvert eneste år!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Strålende fornøyd"

Etter å ha vært kunde i 3 år har jeg kun positivt og si om Gjensidige. Hjalp oss på en utmerket måte den ene gangen vi hadde behov for å bruke de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket"

Utmerket kundeservice. Lav pris på forsikring. Kan bli litt bedre ang. behandlingstid v/event. uhell.

Dag R. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Jeg synes Gjensidige er et relativt bra forsikringsselskap. Har ikke hatt problemer med mine forsikringer. Og er fornøyd med å være kunde der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Helt topp"

Har hatt gjensidige i alle år, og er MEGET fornøyd. Aldri noe tull, og enkelt og smertefritt oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Erfaring etter en stormskade"

Fikk lite informasjon om hvordan selskapet har kommet fram til skadetaksten, måtte bare godta tilbudet på oppgjør.

Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap