Et godt og seriøst selskap- Er blitt et forholdsvis dyrt selskap å bruke. Har hatt 2 små hendelser de siste åra og det har aldri vært noe problemer med oppgjør.
God service. Et selskap som setter pris på skadefritt kjøring, og som gir de unge fordeler. Meget fornøyd
god erfaring med selskapet, alltid god service og får svar og hjelp på spørsmål
Ukompliserte oppgjør ved skade pg god kundeservice
Det var gode og tilgjenglig.men det ble feil på grunne av meg jeg glemte å aktivere bank avtale giro.
Elendig kundeservice, dyre priser og rett og slett dårlig opplevelse av hele bedriften
De er ikke alltid billigste på markedet, men er veldig fornøyd med kundereisen siste årene. Anbefaler å inkludere selskapet i årlig prissjekk eller når man orienterer seg om pris. Her blir man tatt vare på om en betaler for det.
Å forsikre hund er både dyrt og dårlig i Gjensidige.
Veldig enkelt den einegongen eg hadde skadde for 5 år sia, men føle dei e vel dye. Hvertfall på mine bilar. Men bortsett frå det nøgd med Gjensidige.
Dyre, vi er forsiktige, aldri benyttet noen forsikringer, god kunde
Meget god pris, god service og veldig god dekning.
Litt vel dyrt, kunne senket årspris med 5000 i året
Veldig bra på kundebehandling, Strekker seg langt for å hjelpe kunden. Raske på oppgjør ved skade,gode priser og ett meget seriøst og godt forsikringsselskap. Anbefales.
Veldig lett tilgjengelig når du skal kjøpe forsikringer! Skal du benytte forsikringen ved skade er de umulig å få kontakt med. Er du så uheldig og ha dobbel forsikring med dårligere vilkår ett annet sted, så fraskriver dem seg alt ansvar og gjør alt for å ikke ta ansvar. All kommunikasjon gjennom appen og du får ikke snakke med noen. Sender du inn en melding går det noen dager før den står som lest. Du er heldig om du får svar. Dette er forsikring selskapet fra helv***e. En forsikring som er dyr "gode vilkår " men helt unødvendig og betale for, for hjelp får du ikke. Gjensidige er gjenstridige, og elendig service og kunde vennlig om du trenger bistand. Styr unna og velg for all del ett annet selskap!
enkelt og greit oppgjør da vi hadde skade, men fikk ikke snakke med noen. derfor usikker på om vi gjorde alt rett.
De gjør det de blir bedt om. Ikke noe ekstra kundeservice og ikke noe problemer heller.
som sammarbeids partner med NAF henger det ikke på greip at min forsikring på bil er doblet i løpet av to år
Et selskap med god kundeservice og prisene ser bra ut. Undersøker nå om prisene i andre selskap matcher Gjensidige. Ikke vært problem ved skadeoppgjør.
Hadde nokre vesentlege manglar i forrige forsikring av innbo, mangla skadedyrforsikring dom vi ville ha i utleigehytter. Valgte å bytte til anna selskap som hadde dette og ville ha fellesforsikring.
Jeg liker selskapet, men nå har de økt prisen på boligforsikringen i den grad at det ender med "skilsmisse" etter mange år som kunde. De har priser som ligger 120 % over konkurrentene. Hadde en liten brekkasje i 2011 på et avløpsrør fra toalettet, ellers ingen belastning av forsikringen.
Meldte skade på reiseforsikring, penger på konto dagen etterpå.
Som andre forsikringsselskap - legger på prisen kraftig etter ett år som kunde. Man må forhandle på nytt hvert år
God rabatt for unge, ok kundeservice (de kan være litt vanskelige å snakke med og komme i kontakt med. Sær åpningstider på 10-14 for skadeavdeligen), fikk ikke lov til å bruke forsikringen for å kvitte meg en bil etter en skade som ville vært dekket av forsikringen. Altså benytte bergningsbil for 500kr istedenfor å reparere den. Det ville vært billigere for begge parter....
Rask avgjørelese på skade forsikring , men prisen er litt høy
God kundeservice, men litt for dyre for min smak..