Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt hjelp og vurdering av saken. Resultatet er strålende.
Hei Axel W Takk for en strålende tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du fikk rask hjelp og en god vurdering av saken din, og at resultatet ble så bra. Vi vet at det betyr mye å komme raskt videre når noe har skjedd. Da skal det være enkelt å melde saken og få den fulgt opp på en god måte. Ta gjerne kontakt med oss hvis du trenger hjelp igjen. Du kan ringe oss på 915 03 100, så er vi klare for å hjelpe deg. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Et selskap til å stole på, noen småting kunne vært bedre inne på siden der saken blir behandlet, fint om man kunne se hva man har sendt inn etterpå. Men fornøyd med hvordan mine saker har blitt behandlet.
Hei Arne H. J Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det betyr mye å høre at du opplever oss som et selskap du kan stole på, og at du er fornøyd med hvordan sakene dine har blitt behandlet. Samtidig tar vi med oss det du sier om løsningen inne på siden for skadesaker. Hvis du vil, kan du logge inn på skadesakene dine her https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker. Trenger du hjelp eller har spørsmål, kan du også ringe oss på 915 03 100. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Jeg oppfatter Gjensidige som et kjapt og pålitelig forsikringsselskap. Dere er der når uhellet er ute, og reagerer kjapt.
Hei Bjørgulf H Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er veldig godt å høre at du opplever oss som kjappe og pålitelige, og at vi er på plass når uhellet er ute. Bulking av bilen flere ganger er aldri gøy, men da er det ekstra viktig at det går raskt og smidig når du trenger hjelp. Det er vi glade for at du kjenner på hos oss. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Du kan ringe oss på 915 03 100 når som helst. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Rask og grei saksbehandling. Føler at man blir godt tatt vare på.
Hei Holger L Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er veldig fint å høre at du opplever rask og grei saksbehandling, og at du føler deg godt tatt vare på hos oss. Vi jobber hver dag for at det skal være enkelt å få hjelp når du trenger det, og da er det ekstra kjekt å høre at det fungerer slik du forventer. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Du kan ringe oss på 915 03 100 når som helst. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Har vært Gjensidige kunde i 30 år +. Alt i alt er jeg meget godt fornøyd med Gjensidige.
Hei Jarle K Tusen takk for at du har vært kunde hos oss i over 30 år, det setter vi stor pris på. Det er ekstra hyggelig å høre at du alt i alt er meget godt fornøyd med oss. Vi jobber hver dag for å være der for deg når du trenger oss, og tilbakemeldinger som din gir oss både inspirasjon og motivasjon til å fortsette det gode arbeidet. Har du innspill til hva vi kan gjøre enda bedre, eller trenger du hjelp med noe, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Du kan ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg gjerne. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Påført skade av tredjepart. Enighet om at tredjepart har skyld/ansvar i saken men ettersom han også er forsikret gjennom Gjensidige gjør de alt for å unndra seg erstatningsutbetaling
Hei John, Dette var vondt å lese. Når det er enighet om ansvar, skal du ikke sitte igjen med følelsen av at vi prøver å unngå utbetaling. Da mister man tillit, og det forstår vi godt at du reagerer på. Slik skal det ikke oppleves. I saker der begge parter er forsikret hos oss, har vi et ekstra ansvar for å være ryddige, åpne og rettferdige. Du skal få en tydelig forklaring på hva som er vurdert, og hvorfor utfallet blir som det blir. Hvis det ikke har vært godt nok forklart, eller du er uenig i vurderingen, må vi se på saken din på nytt. Dette ønsker vi å rydde opp i sammen med deg. Du kan skrive til oss i skadesaken din her, så går vi grundig gjennom den igjen: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100. Da kan vi gå gjennom saken steg for steg og svare på det du lurer på. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Etter en hyggelig avtale, fikk jeg et godt tilbud.
Hei Hilmar, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er veldig kjekt å høre at du fikk et godt tilbud etter en god prat. Slik skal det føles, tydelig, enkelt og med noe som passer for deg. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
For lang behandlingstid. Tvingte på oss et kontaktoppgjør som vi var tydelige på fra start at vi ikke ønsket.
Hei, Dette var ikke en god opplevelse å lese om. Lang behandlingstid og en løsning du opplever å ha blitt presset inn i, er ikke slik det skal være. Når du er tydelig på hva du ønsker, skal vi lytte til det og forklare hvilke alternativer du har, og hvorfor vi eventuelt anbefaler noe annet. Du skal ikke sitte igjen med følelsen av at vi fraskriver oss ansvar. Vi vil veldig gjerne se nærmere på saken din og forstå hva som har skjedd. Da kan vi også vurdere om noe bør gjøres annerledes. Hvis du har en pågående sak, kan du skrive til oss her, så tar vi det videre med en gang https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen. Dette ønsker vi å rydde opp i. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Se dette jeg skrevet tidligere. Fikk ikke hjelp fra deres samarbeidspartners online tjeneste, ikke fra saksbehandler i det heletatt. Landet på sykehus med mye store inngrep enn dette skulle være hvis deres forsikring og rutiner skulle fungere som det skal og folk forventer fra en tjeneste de betaler før.
Hei Dace, Dette var veldig alvorlig å lese. Når du forteller at du ikke fikk hjelp, og at det endte med sykehus og større inngrep enn nødvendig, så gjør det sterkt inntrykk. Slik skal det ikke være. Du skal få hjelp når du trenger det, og løsningene våre skal fungere i praksis. Vi beklager at du ikke fikk støtte fra verken samarbeidspartner eller saksbehandler. Her har vi ikke levert godt nok, og det ønsker vi å ta tak i. Vi vil forstå hva som har skjedd i saken din og hva vi kan gjøre for å rette opp. Ta kontakt med oss, så følger vi deg tett videre. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker, så ser vi på saken din med en gang https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hvis du heller vil snakke med oss, kan du ringe 915 03 100. Vi er her for deg, og dette skal vi jobbe for å få ryddet opp i. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask og effektiv saksbehandling. Fikk god hjelp med det samme.
Hei Yngve, Tusen takk for en så fin tilbakemelding! Det er veldig kjekt å høre at du opplevde saksbehandlingen som både rask og effektiv, og at du fikk hjelp med en gang. Når noe skjer, skal det være enkelt å få støtte, og godt å vite at vi er der for deg. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Hyggelig og rask respons. veldig fornøyd med de hyggelige damene som jeg snakket med på reise plusd
Hei Jan, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er veldig kjekt å høre at du fikk rask og god hjelp, og at du opplevde samtalene som hyggelige. Når du tar kontakt med oss, skal du bli møtt på en trygg og positiv måte, og få hjelpen du trenger. Så bra at du er fornøyd med oppfølgingen på Reise Pluss. Det setter vi stor pris på. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Dere har vært ærlig med meg og hva jeg kan forvente utfra skade/uhell jeg har vært ute for.
Hei Arild, Takk for at du deler dette med oss. Det betyr mye å høre at du opplevde ærlighet rundt hva du kunne forvente i situasjonen din. Når uhellet først er ute, er det viktig at du får tydelige svar og en trygg oppfølging hele veien. Så fint at det fungerte slik for deg. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Vi setter stor pris på det. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Opplevde at Gjensidige ikke informerte og behandlet saken uten noe informasjon i over to år. De valgte også å tro mindre på sin kunde enn motparten i bilskadesaken.
Hei Magnus, Dette var ikke godt å lese. To år uten tydelig informasjon er altfor lenge, og vi forstår godt at det oppleves utrygt. Du skal få løpende oppdateringer i en skadesak, og vite hva som skjer underveis. Her har vi ikke vært gode nok. Når det gjelder vurderingen av skyld i en bilskadesak, baserer vi oss på dokumentasjon, uttalelser fra begge parter og gjeldende regelverk. Men du skal oppleve at vi lytter til deg og tar forklaringen din på alvor. Hvis du sitter igjen med følelsen av at vi ikke har gjort det, så må vi se på saken din på nytt. Vi vil gjerne hjelpe deg videre og rydde opp. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker, så går vi gjennom saken din en gang til: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100, så ser vi på dette sammen. Dette skal vi finne ut av. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
De er raske til å behandle saken og får fort svar på hva man lurer på.
Hei Marianne, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss! Så godt å høre at du fikk rask behandling og tydelige svar underveis. Når noe skjer på ferie, er det ekstra viktig at ting går enkelt og fort, og det er akkurat slik vi ønsker at det skal være for deg. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Gjensidige, rask behandling og god service.
Hei Marit, Tusen takk for de fine ordene dine! Det er veldig kjekt å høre at du opplever oss som både raske og serviceinnstilte. Når noe skjer, skal det være enkelt å få hjelp, og godt å vite at vi er der for deg. Takk for at du tar deg tid til å dele. Det gir oss masse motivasjon i hverdagen. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
God og rask behandling. Raske tilbakemeldinger. Alt i alt meget godt fornøyd med mine forsikringer i Gjensidige.
Hei Gro, Tusen takk for en så fin tilbakemelding! Det er veldig kjekt å høre at du opplever rask behandling og gode tilbakemeldinger fra oss. Vi vet hvor viktig det er å få svar når du trenger det, og det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Så bra at du er godt fornøyd med forsikringene dine. Det setter vi stor pris på. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige