Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1038 verifiserte omtaler
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
77%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
470
312
118
49
89
Sorter omtaler etter
Viser av 1038 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God pris for medlemmer i Tekna"

Gjensidige gir den beste prisen på forsikring for medlemmer i Tekna. De kan følge Bonus reglene på bil irriterende strengt, men sånn er det vell.

Bjørn E
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ryddig og greit"

God kundebehandling, greie svar på spørsmål. Imøtekommande ved behov for forandringar på forsikringar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Greie nok"

Fungerer bra, men setter ut på anbud årlig... Gjensidige med NITO-avtalen har vært billigst de siste 6 årene, men blir spennende å se om de fortsatt er det. Dog pleier de å justere seg ned etter en sondering. Så regner med at jeg blir der et år til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Eneste med god pris for meg"

Jeg er ung. Fikk god pris, og ypperlig service. Kjempebra. Bytter fordi jeg er ute etter bedre pris, året etter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"

Min erfaring er at de har gode priser på de fleste av produktene jeg har behov for og at de har god kundeservice. Jeg har ikke hatt forsikringsskade, så jeg vet ikke hvor gode de er ifm. skade og oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bedre enn andre før i alle fall, dårligere nå synes jeg. Og dyrere enn de fleste andre gjør at jeg leter etter nye.

Steinar A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"MEGET BRA"

Når jeg i høst skulle kjøpe bil ringte jeg rundt til forskjellige selskaper. Gjensidige var ikke det selskap med lavest pris men måten selger veiledet meg var meget imponerende. Det ble da også tegnet en innboforsikring. Imponerende service og kunnskap om hvordan vi som brukere drømmer om å bli mottatt på.

Reidar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornuftige priser og tilbyr totalpakke"

Opplever god service og oppfølging fra min kontakt i Gjensidige. Samt deling av overskudd er positivt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri hatt noen problemer med Gjensidige, de betaler det de skal uten å krangle på det, og kundeutbytte gjør det hele enda mer lukrativt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddige på oppgjør"

Etter vannlekkasje i huset er jeg meget fornøyd med hvordan de har håndtert forsikringsoppgjøret! Min erfaring er at det var kjempegod oppfølging og ingen flisespikkerier når det gjelder betalinger av dokumenterte fakturaer på utførte utbedringer.

Jeg har i tillegg hatt behov for veihjelp og kundeservice der var raske til å svare og effektive med å ordne dette.

Jeg følger aktivt med på nett og Gjensidige er ikke alltid billigst, men konkurransedyktige. Etter den gode oppfølgingen skal det være MEGET lønnsomt før jeg vil bytte.

Jan K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Har hatt et godt forhold til Gjensidige gjennom mange år"

Ved forsikringsoppgjør har de opptrett raskt og greit uten lange diskusjoner om detaljer. Men forsikringspremiene har steget veldig raskt i det siste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig og seriøs, virker tillitsvekkende"

Gjensidige og dets representanter har alltid opptrådt ryddig og etterrettelig. Jeg vi bare sjekke hva finansportalen gir som respons på innlagte tall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd"

Hadde et uhell med bil på glatt føre på fjellet. Gjensidige var til stor hjelp og ingen tull med utbetaling og hjelp etter skaden. Meget godt fornøyd.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Finnes det verre?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter skade fikk vi høre fra dem at vi skulle slippe alle egenandeler, fri leiebil etc, siden vi hadde kjørt skadefritt så lenge. Uten NOEN undersøkelser annet enn skademeldingskjema konkluderte de med dette, til og med på vår dobbeltsjekk bekreftet de dette!
Dessverre hadde vi siste 9 mnd kjørt noen km over planlagt, og dette resulterte i en overraskende faktura på 18 tusen kroner...
Skal bli godt å få byttet!!! Håper de lærer noe av dette!!!

Svein K. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Prisen synes jeg er blitt for høy"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos Gjensidige i mange mange år. Det lille jeg har hatt med dem å gjøre har jeg ikke hatt noen problemer i det heile tatt. En trofast kunde si dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Glimrende skadeoppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fra skaden skjedde (vel og merke at uhellet skjedde på en lørdag), til jeg fikk oppgjøret på kontoen ifm kondemnering av bilen tok det 3 virkedager. Prisen kan være noe høyere enn noen av disse jalla- selskapene, men forsikring handler lite om hva det koster, men hvordan du blir møtt og behandlet når uhellet skjer.

Fornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd kunde"

Har forsikringer her gjennom NITO. Kundeservice er bra, har vært i kontakt i snitt 1-2 ganger i året siste 6år. Utbetalinger går raskt og problemfritt. Prisen er konkurransedyktig. Føles trygt å være forsikret her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Alltid tilgjengelig og behjelpelige"

Alltid tilgjengelig og behjelpelige. Ble syk på reise og de var tilgjengelige og støttende hele veien. Bare godord å si.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Greie oppgjør ved skade"

Gjensidige er veldig greie å forholde seg til ved skader på forsikret gjenstand. Føler dog at de er dyrere enn mange jeg har sammenlignet med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra på enkelte ting"

Hurtig oppgjør, men for dårlig ift. reell førverdi. F.eks. hvis du forsikrer kjøretøy, HUSK å forsikre ekstrautstyr og spesielle ting! Store, årlige prisøkninger i premie, hvis man ikke ringer og pruter... Dårlig opplysning om hvilke muligheter man har til å forsikre seg bedre. Har også opplevd å betale dyrt for en uføreforsikring, men da jeg BLE ufør, nektet de utbetaling, for en av selskapets innleide (!) leger mente det var mulighet for at uførheten KUNNE skyldes andre årsaker enn det fastlegen, sykehuset og NAV la til grunn!

Hansjørgen B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Når skaden skjer"

Når du har et uhell, eksempelvis bil skade
deler de bare skylda på de to og ferdig med da og så øker de prisen på deg. Etter 13 år hos forsikringsselskapet med 80% bonus i flere år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gjensidige. Norges mest grådige forsikringsselskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige har nesten doblet forsikringpremien på eneboligen min på 4 år selv om jeg aldri har hatt noen skader av noe slag. Skylder på "en generell økning både hos oss og i markedet generelt, og er basert på blant annet økte reparasjonskostnader, økte forsikringsutbetalinger og prisindeksen.", når jeg spør om hvorfor de øker premien min med over 10% hvert eneste år.

Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Står ikke for det de sier"
1 syns denne omtalen er nyttig

De sier først at du er gullkunde, at du hverken skal betale egenandel eller miste bonus, før de blir ubesluttsomme, og ber deg betale det dobbelte for å beholde forsikringen videre. De lover gull og grønne skoger, helt til de begynner å sende deg mail, og når du ringer de, så nekter de for å ha sagt det som har blitt sagt!

John A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Ønsker at selskapet kunne gitt pristilbud uten pruting. Automatisk gjennomgang en gang i året med skriftlig tilbakemelding.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Mangeårig og fornøyd kunde"

Har hatt en full gjennomgang av mine forsikringer nå og valgte å forbli i Gjensidige. Jeg har funnet andre selskap som tilbyr noe lavere pris på bil - men ser her inne at de scorer dårligere på både kundeservice og skadeoppgjør. Jeg har generelt gode priser gjennom mitt NITO-medlemskap og det har vært relativt lite å hente på pris hos andre selskap.

Jeg har hatt noen skadeoppgjør, både på hus og bil - og jeg har aldri opplevd noen utfordringer verken på kundeservice, oppgjør eller utbetalinger.

Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap