Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Bra
8
av 17 innen
skadeforsikring
67%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
800
558
274
163
299
Sorter omtaler etter
Viser av 2094 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Magne K. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Et godt alternativ"

Et godt og seriøst selskap- Er blitt et forholdsvis dyrt selskap å bruke. Har hatt 2 små hendelser de siste åra og det har aldri vært noe problemer med oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bra og proffe folk"

God service. Et selskap som setter pris på skadefritt kjøring, og som gir de unge fordeler. Meget fornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"god erfaring"

god erfaring med selskapet, alltid god service og får svar og hjelp på spørsmål

Ann K. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Trygt forsikringsselskap"

Ukompliserte oppgjør ved skade pg god kundeservice

Abdulla S. S
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Det var helt greit"

Det var gode og tilgjenglig.men det ble feil på grunne av meg jeg glemte å aktivere bank avtale giro.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Søppel forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice, dyre priser og rett og slett dårlig opplevelse av hele bedriften

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Trygt og ryddig kundeforhold"

De er ikke alltid billigste på markedet, men er veldig fornøyd med kundereisen siste årene. Anbefaler å inkludere selskapet i årlig prissjekk eller når man orienterer seg om pris. Her blir man tatt vare på om en betaler for det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Angrer på at jeg ikke har sjekket andre forsikringsselskap før."
2 syns denne omtalen er nyttig

Å forsikre hund er både dyrt og dårlig i Gjensidige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Greit nok"

Veldig enkelt den einegongen eg hadde skadde for 5 år sia, men føle dei e vel dye. Hvertfall på mine bilar. Men bortsett frå det nøgd med Gjensidige.

John A. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bytte selskap"

Dyre, vi er forsiktige, aldri benyttet noen forsikringer, god kunde

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fantastisk!"

Meget god pris, god service og veldig god dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Litt dyrt"

Litt vel dyrt, kunne senket årspris med 5000 i året

Lisbeth G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Topp kundebehandling"

Veldig bra på kundebehandling, Strekker seg langt for å hjelpe kunden. Raske på oppgjør ved skade,gode priser og ett meget seriøst og godt forsikringsselskap. Anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veien fra tilgjengelig til utilgjengelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig lett tilgjengelig når du skal kjøpe forsikringer! Skal du benytte forsikringen ved skade er de umulig å få kontakt med. Er du så uheldig og ha dobbel forsikring med dårligere vilkår ett annet sted, så fraskriver dem seg alt ansvar og gjør alt for å ikke ta ansvar. All kommunikasjon gjennom appen og du får ikke snakke med noen. Sender du inn en melding går det noen dager før den står som lest. Du er heldig om du får svar. Dette er forsikring selskapet fra helv***e. En forsikring som er dyr "gode vilkår " men helt unødvendig og betale for, for hjelp får du ikke. Gjensidige er gjenstridige, og elendig service og kunde vennlig om du trenger bistand. Styr unna og velg for all del ett annet selskap!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"meget bra, men upersonlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

enkelt og greit oppgjør da vi hadde skade, men fikk ikke snakke med noen. derfor usikker på om vi gjorde alt rett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt standard"

De gjør det de blir bedt om. Ikke noe ekstra kundeservice og ikke noe problemer heller.

Tor S. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"unormal økning i forsikringpremie"

som sammarbeids partner med NAF henger det ikke på greip at min forsikring på bil er doblet i løpet av to år

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gjensidige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Et selskap med god kundeservice og prisene ser bra ut. Undersøker nå om prisene i andre selskap matcher Gjensidige. Ikke vært problem ved skadeoppgjør.

Knut J. J
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ok selskap, har lang erfaring med Gjensidige."

Hadde nokre vesentlege manglar i forrige forsikring av innbo, mangla skadedyrforsikring dom vi ville ha i utleigehytter. Valgte å bytte til anna selskap som hadde dette og ville ha fellesforsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Voldsom prisøkning neste forfall"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg liker selskapet, men nå har de økt prisen på boligforsikringen i den grad at det ender med "skilsmisse" etter mange år som kunde. De har priser som ligger 120 % over konkurrentene. Hadde en liten brekkasje i 2011 på et avløpsrør fra toalettet, ellers ingen belastning av forsikringen.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Topp selskap, ryddig og raskt skadeoppgjør, bærekraftig strategi."

Meldte skade på reiseforsikring, penger på konto dagen etterpå.

Gjermund
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Stabil trygg og god"

Som andre forsikringsselskap - legger på prisen kraftig etter ett år som kunde. Man må forhandle på nytt hvert år

Anonymus
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelige ved vraking, ellers greie"

God rabatt for unge, ok kundeservice (de kan være litt vanskelige å snakke med og komme i kontakt med. Sær åpningstider på 10-14 for skadeavdeligen), fikk ikke lov til å bruke forsikringen for å kvitte meg en bil etter en skade som ville vært dekket av forsikringen. Altså benytte bergningsbil for 500kr istedenfor å reparere den. Det ville vært billigere for begge parter....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"veldig bra"

Rask avgjørelese på skade forsikring , men prisen er litt høy

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"hakke dyrere enn alt annet"

God kundeservice, men litt for dyre for min smak..

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR