Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling og vår egen dokumentasjon ikke trengt innsending til Gjensidige.
Hei, Ian! Så bra å høre at behandlingen gikk raskt og at du slapp å sende inn ekstra dokumentasjon. Det gjør prosessen enklere for deg, og nettopp slik ønsker vi at skadeoppfølgingen skal fungere. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg fikk god informasjon og behandlingen gikk raskt.
Hei, Bent! Så bra å høre at du fikk god informasjon og at behandlingen gikk raskt. Det er akkurat den opplevelsen vi ønsker å gi når du tar kontakt med oss Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Oppfølging fra Gjensidige overfor meg og det private sykehuset i Spania gikk meget greit. Sykehuset ga også uttrykk for at nødvendig bekreftelser og kommunikasjon med Gjensidige gikk veldig bra.
Hei, Bjørn! Så godt å høre at oppfølgingen fungerte som den skulle da du ble syk i Spania. At både du og sykehuset opplevde kommunikasjonen med oss som tydelig og enkel betyr mye, for dette er akkurat slik reiseforsikringen skal støtte deg når situasjonen er krevende. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Godt fornøyd men ikke fornøyd med bonustapp når andre påfører deg skade på bilen
Hei, Ragnar! Skjønner godt at du reagerer når du mister bonus etter at noen andre har vært borti bilen din. Det kan oppleves urettferdig. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Godt tilfreds med behandlingen frå forsikringsselskapet Gjensidige.
Hei, Oddny! Så hyggelig å høre at du er godt tilfreds med behandlingen du har fått hos oss. Det betyr mye at du sitter igjen med en positiv opplevelse når du har vært i kontakt med oss. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Saken ble behandlet raskt, saklig og rettferdig, det var en god kundeservice.
Hei, Lucy! Så godt å høre at saken din ble behandlet raskt, saklig og rettferdig. Det er akkurat slik oppfølgingen skal kjennes når du tar kontakt med oss, og ekstra hyggelig at du opplevde god kundeservice på veien. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Normalt raskt og med kvalitet. En uheldig episode vedørende personforsikring reduserer ikke helhetsinntrykket
Hei, Kai! Fint å høre at du opplever både tempo og kvalitet som god hos oss. Samtidig skjønner jeg at den uheldige episoden med personforsikringen trekker litt ned, og det skal vi ta på alvor. Hvis du ønsker at vi ser nærmere på akkurat den saken, kan du gjerne si ifra, så følger vi opp. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus