Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken ble behandlet raskt, saklig og rettferdig, det var en god kundeservice.
Hei, Lucy! Så godt å høre at saken din ble behandlet raskt, saklig og rettferdig. Det er akkurat slik oppfølgingen skal kjennes når du tar kontakt med oss, og ekstra hyggelig at du opplevde god kundeservice på veien. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Normalt raskt og med kvalitet. En uheldig episode vedørende personforsikring reduserer ikke helhetsinntrykket
Hei, Kai! Fint å høre at du opplever både tempo og kvalitet som god hos oss. Samtidig skjønner jeg at den uheldige episoden med personforsikringen trekker litt ned, og det skal vi ta på alvor. Hvis du ønsker at vi ser nærmere på akkurat den saken, kan du gjerne si ifra, så følger vi opp. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Enkelt å grei kommunikasjon med Gjensidige og verksted, terningkast 6.
Hei, Stig! Godt å høre at både dialogen med oss og prosessen med verkstedet opplevdes enkel og grei. Terningkast 6 tar vi med et stort smil, for det er akkurat den opplevelsen vi ønsker å gi når bilen må fikses etter en slik hendelse. Takk for at du delte tilbakemeldingen din med oss. Hilsen Marcus
Lett å registrere skade, kjapt oppgjør. Kunne vært billigere.
Hei, Ingun! Godt å høre at det var lett å registrere skaden og at oppgjøret kom raskt. Samtidig forstår jeg at du gjerne skulle sett at prisen var litt lavere. Vi jobber hele tiden med å holde kostnadene nede slik at forsikringene våre kan være mest mulig konkurransedyktige, så innspillet ditt tar vi med oss videre. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Oppgjør etter kollisjon i rundkjøring. Løst effektivt.
Hei, Martin! Godt å høre at saken etter kollisjonen ble løst effektivt. Når en hendelse først skjer, er det akkurat slik det skal fungere. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg er kjempefornøyd med behandlingen jeg har fådt kommer tilbake til dere når jeg kjøper ny bil
Hei, Willy! Så fint å høre at du er godt fornøyd med behandlingen du har fått. Det betyr mye for oss at du sitter igjen med en god opplevelse, og veldig hyggelig at du vil komme tilbake når du kjøper ny bil. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Kjempe fornøyd med Gjensidige. Har forsikringene reiseforsikring, og sykkellisens forsikring og har snakket med representanter som var superdyktige, ga meg mye informasjon jeg trengte og var veldig serviceinnstilte og hyggelige, så jeg følte meg virkelig ivaretatt på beste måte.
Hei, Geir! Så hyggelig å høre at du føler deg godt ivaretatt hos oss. At du får god info, møter folk som kan faget sitt og kjenner på ekte service er akkurat den opplevelsen vi ønsker at du skal ha, enten det gjelder reiseforsikringen eller sykkellisensen. Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus