Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De økte forsikringspremien med over kr10000. Prøvde å forhandle med dem, men de kunne ikke gjøre noe med prisen før jeg hadde skiftet forsikringsselskap.
Takk for at du deler opplevelsen din, Kim. Jeg forstår veldig godt at en så stor prisøkning oppleves både overraskende og frustrerende. Når du tar kontakt for å få en forklaring eller se på muligheter, skal du møtes med god dialog og tydelig informasjon. Slik du beskriver det, har vi ikke gjort en god nok jobb med å følge deg opp. Det beklager jeg. Du skal føle at vi tar deg på alvor og gir deg klare svar når du ber om det. Tusen takk for at du tok deg tid til å si ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Veldig fornøyd med behandlingen av denne saken - enkelt og greit.
Tusen takk for en herlig tilbakemelding, Hilde. Så godt å høre at du opplevde behandlingen av saken som enkel og grei. Akkurat slik ønsker vi at det skal kjennes når du trenger oss. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Hilsen Mathias
Rask kontakt med saks behandler som ga gode råd og hint.
Tusen takk for en flott tilbakemelding, Kjell. Så godt å høre at du fikk rask kontakt med saksbehandler og at rådene du fikk var til hjelp. Slik skal det kjennes når du tar kontakt med oss. Takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Mathias
Meget hyggelig saksbehandler, behjelpelig med tilrettelegging så jeg fikk dekket utgifter i en sak der jeg fikk påført sakde på båt fra en annen mens jeg var fortøyd i egen bås ved båthavnen.
Tusen takk for en strålende tilbakemelding, Inge. Så godt å høre at du møtte en hyggelig saksbehandler som hjalp deg med å få oversikt og legge til rette slik at utgiftene dine ble dekket. Slike situasjoner kan være både uventede og frustrerende, og da betyr det mye at du føler deg godt ivaretatt. Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Mathias
Imøtekommende og hyggelig saksbehandlere. Faglig dyktige.
Tusen takk for en skikkelig fin tilbakemelding, Mette. Det gleder oss å høre at du har møtt imøtekommende og hyggelige saksbehandlere som også oppleves som faglig sterke. Slik skal det kjennes når du er i kontakt med oss. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Hilsen Mathias
Godt fornøyd. Skjønner at dere ikke kan bare kan dele ut penger, men må ha en del info.
Tusen takk for en flott tilbakemelding, Vigdis. Så godt å høre at du er fornøyd. Og ja du har helt rett vi trenger litt informasjon for å gjøre en trygg vurdering, men ambisjonen vår er alltid at opplevelsen skal være smidig og lett å håndtere. Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Det setter vi pris på. Hilsen Mathias
Ikke bare positivt, tilgjengelighet under enhver kritikk. Når vi først fikk kontakt er vi fornøyd.
Tusen takk for at du deler opplevelsen din, Dag. Jeg forstår godt at dårlig tilgjengelighet gjør inntrykk. Det skal være enkelt å få tak i oss når du trenger det, og her har vi tydeligvis ikke levert slik vi skal. Samtidig er det fint å høre at du ble fornøyd da du først kom gjennom og fikk hjelp. Slik skal det føles hele veien, ikke bare når du endelig får kontakt. Innspillet ditt tar vi med oss videre. Det gir oss viktige signaler om hvor vi må bli bedre. Hilsen Mathias