Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever at Gjensidige er imøtekommende og viser innsikt og empati i en ofte stresset situasjon. Derfor anbefaler jeg Gjensidige til andre jeg kjenner!
Hei Asbjørn, Tusen takk for en varm og tillitsfull tilbakemelding! Det betyr mye for oss å høre at du opplever oss som imøtekommende og at vi møter deg med innsikt og empati, spesielt når situasjonen er stressende. At du anbefaler oss videre til andre, er det beste skussmålet vi kan få. Vi lover å fortsette å være til stede for deg og de du bryr deg om. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Jeg har vært fornøyd med dere, både med vann skaden og med bilen, alt har gått så greit, har heldigvis ikke hatt så mange skader, dere har vært alletiders med meg, vennligst Helen
Hei Helen, Så hyggelig å lese tilbakemeldingen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, trygt og greit, enten det gjelder vannskade eller bil. Vi er glade for at du har hatt få skader, og at du har følt deg godt ivaretatt når du har trengt oss. Tusen takk for de fine ordene – de betyr mye for oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Rask og positiv respons etter vannskade i huset, som gjorde huset ubeboelig.
Hei Egil, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er godt å høre at du fikk rask og positiv hjelp da du trengte det som mest, spesielt i en krevende situasjon med vannskade og ubeboelig hus. Vi vet hvor viktig det er å føle seg ivaretatt når uhellet er ute, og vi setter stor pris på at du trekker frem kundebehandlingen vår. Ønsker deg alt godt videre! Vennlig hilsen Kristian
God informasjon, rask behandling av saken. Saksbehandler ivrig etter å få behandlet saken. Vi måtte vente på vannpumpe for å teste hele systemet på hytta. Det er ikke ofte at det er kundens skyld at saken blir forsinka. Bra medarbeider!
Hei Vidar, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er flott å høre at du følte deg godt ivaretatt, og at du fikk god informasjon og rask behandling. Vi vet at ventetid kan være frustrerende, spesielt når det skyldes forhold utenfor vår kontroll. Derfor er det ekstra hyggelig å lese at du opplevde saksbehandleren som engasjert og løsningsorientert. Slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
rask automatisk behandling, men jeg klaget og da ble saken sendt videre for manuell gjennomgang. venter fremdeles...
Hei Hans, Takk for at du deler erfaringen din. Det er bra å høre at den automatiske behandlingen gikk raskt, men jeg forstår at det kan være frustrerende å vente når saken sendes videre til manuell gjennomgang etter en klage. Noen ganger tar det litt ekstra tid fordi vi må gå grundig gjennom alt på nytt for å sikre en rettferdig vurdering. Vennlig hilsen Kristian
Jeg har ingen klager, jeg er fornøyd og vil anbefale
Hei Johannes, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Tusen takk for at du vil anbefale oss videre – det setter vi stor pris på. Slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi i hverdagen. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Kristian
Ryddig og greit oppgjør helt i tråd med forsikringsavtalen
Hei Askild, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du opplevde oppgjøret som ryddig og greit, akkurat slik det skal være. Vi jobber for at alt skal gå smidig og i tråd med avtalen, så det gleder oss å høre at du er fornøyd. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian